קצינים בכירים במשטרה מסרבים להתייחס הערב (שלישי) לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכפר המכבייה, אולם ניכר שהם כועסים עליו שהרשה לעצמו לפגוע במשטרה, לדבריהם. "בנאום לאנשים המקיפים אותו הוא רמס ארגון גדול של אכיפת החוק במדינה דמוקרטית" אמרו בכירים במשטרה, "הוא ביטל ברגל גסה את עבודת המשטרה והביע בעצם אי אמון במערכת, בחוקרים, בכולנו".

אחרים הגיבו בצורה יותר רגועה ואמרו כי "ראש הממשלה נמצא במצוקה וזה מובן למי שמייחסים לו עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. הוא מדבר מהבטן ועל דעת פרקליטיו ואנחנו ממשיכים לבצע את המוטל עלינו במסגרת השמירה על החוק".

לדבריהם, "אנחנו מסתמכים רק על עובדות וראיות ואם בפרקליטות שמלווה את התיק מראשיתו יחליטו בסופו של דבר לבטל את ההמלצות של המשטרה לכשיוגשו, זו תהיה זכותה. אנחנו את מלאכתנו עושים נאמנה וההתבטאויות אינן במקומן".

ראש הממשלה תקף הערב את המשטרה בעקבות ההערכה כי היא עשויה להמליץ להעמידו לדין. נתניהו אמר כי 
"כשכל האמת תצא לאור יתברר שהיה פה מסע ציד מאוד מאורגן כי יתברר דבר פשוט - לא יהיה כלום כי אין כלום. בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלוויזיה כתבים ופרשנים חמורי סבר והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד, רוצה לומר מן החמורות שידעה המדינה".

"אז יהיו המלצות, אז מה?", אמר ראש הממשלה, "רוב רובן של המלצות המשטרה נגמרות בלי כלום. למעלה מ-60 אחוז מגיעות לפח, בלמעלה מ-60 אחוז מדובר בהמלצות שאח"כ מתבררות כהמלצות סרק. על אלפי אנשים מהשורה, באין ספור אנשי ציבור. זה מתחיל בכותרות מפוצצות ורוב הפעמים זה נגמר בלא כלום. אבל בינתיים קורה משהו: בינתיים הורסים לאנשים האלה את החיים שופכים את דמם.