זוג הורים מאילת נעצרו הבוקר (חמישי) בחשד שצילמו ושיתפו ברשת האינטרנט צילומים בעלי אופי מיני של ילדיהם. בנוסף, נעצרו שלושה תושבי אילת, בחשד שהם אלה שהיו אחראים על הקמת אתר האינטרנט בו שותפו החומרים הפדופיליים.

על פי החשד, חלק מהחשודים הפעילו בתשלום אתר אינטרנט המכיל חומרי צפייה ריאלטי בבית משפחה תוך פגיעה בצנעת הפרט של דייריו. מצפייה בשידורים ובתכנים שצולמו והוקלטו, ניכרים חומרי תועבה העולים כדי ביצוע עבירה פלילית. 
הצופים שילמו תמורת האפשרות לצפות במתרחש במשך כל שעות היממה, כאשר כלל הצילומים נעשו בידיעת המצולמים, חלקם קטינים מתחת לגיל 14 ועל פי החשד בעידודם של הבגירים המתגוררים במקום.

החשודים יובאו לחקירה במשטרה ובהמשך היום ככל שיידרש מבחינה חקירתית לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם.
מן המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה גם במרחב הווירטואלי ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל".

יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו), מסרה בתגובה לחשיפה הפרשה, כי "באופן מקרי לחלוטין, תקיים ביום שני הוועדה בראשותי דיון מהיר בנושא: 'כשלים באכיפה כנגד פדופילים בישראל'. אני מברכת את משטרת ישראל על הפעולה שהביאה למעצרם של ה'הורים' שביצעו את המעשה החולני הזה לכאורה".

"יחד עם זאת, חשוב לזכור ש-49% אחוז מהמקרים בהם ילדים מתלוננים במשטרה על פגיעה מינית מסתיימים מבלי שיוגש כתב אישום. בנוסף, עולים ממצאים מדאיגים באשר לטיפול בפדופילים לאחר שנלכדו ולעונשים המקלים הניתנים להם על ידי בית המשפט. התמונה העגומה הזו מחייבת אותנו כחברה לגייס את כל אנשי המקצוע במשרדים הממשלתיים – חינוך, רווחה, ביטחון הפנים, המשפטים וכו' – לטובת המאבק בתופעת הפדופיליה, משלב האיתור ועד לשלב ההרשעה וריצוי העונש".