המשטרה מתקשה לעיתים לפענח פרשות ונעזרת בעדי מדינה, ייתכן כי זו הסיבה שמיכאל מור וניבי זגורי ללבקש ולחסל את עד המדינה, טל קורקוס ז"ל. החיסול של טל קורקוס היה אות אזהרה עבור עדי מדינה עתידיים ודוגמא למה שיקרה למי שיעז לחצות את הקווים. בן כהן אמר לנו: "אני מברך, דינו של עד מדינה הוא של בוגד". קורקוס, אגב, הכיר את מיכאל מור לניבי זגורי. הוא יצר את השידוך ביניהם. מי שעלה לשידור הוא זלמן אלפרון, שהתייחס ב-103FM לפעולות העולם התחתון. 
 
מה פענוח של פרשה כזאת עושה בעולם התחתון?
"זה לא נראה טוב אך ימים יגידו. שמענו על המון פרשות שהתחילו כך והתפרקו לבסוף, המשטרה זורקת חץ בכדי לתפוס מישהו ורק לאחר מכן מסמנת את המטרה. לפני 12 שנים המשטרה לקחה אותנו לאברהם כץ, עד מדינה מוכר מאוד, שהמציא עלינו סיפורים מזעזעים של גניבת נשקים וטען שאנחנו רוצים לחסל שופטים, שוטרים ופרקליטים. בסוף התברר שבנו היה זה שגנב את הנשקים ושכל דבריו הסתיימו בלא כלום, תבעתי את עד המדינה וזכיתי ב-150 אלף שקל".
 
על תחושותיו כשגילה שאדם שהיה קרוב אליו האשים אותו בדברים כה חמורים סיפר זלמן אלפרון: "כעס ענקי ובלתי נתפס, כאילו מישהו שם את הסכין וסובב אותה". כשנשאל האם ייתכן שתרגמו כעס שכזה לרצח השיב: "אני לא יודע, במקרה שלי חשבנו שהאיש מטומטם והמשכנו קדימה, לא דיברנו על נקמה למרות שהוגש נגדנו כתב אישום חמור מאוד בגין תכנון לחסל שופטים, שוטרים ופרקליטים. אני זוכיתי בכלל מבלי להשיב על האשמה, כתבו בעיתון שאקבל 50 שנים בכלא אך לבסוף נענשתי בשנת מאסר בלבד".
ברהנו טגניה התייחס לחיסול של טל קורקוס ז"ל וטען: "כשאנחנו מדברים עם אנשים מהעולם התחתון הם אומרים לנו שהם מברכים על החיסול הזה, מהי עמדתך?". השיב לו זלמן אלפרון: "מבחינתי, או שבורא עולם יעשה את העבודה או שהמשטרה תעשה זאת. גם אנחנו עברנו במשפחה אסון גדול אך אנחנו יהודים שלא מחפשים נקמה, אנחנו נוטים להאמין שבורא עולם יעשה את העבודה".


כשנשאל מה תהיה עמדתו במידה וישמע שאחד החשודים ברצח אחיו חתם על הסכם עד מדינה השיב: "אם תפסו את הרוצח שילך לבית סוהר. בדרך כלל עדי המדינה הם הפושעים האמיתיים שיוזמים ודוחפים לפשע אך בסופו של דבר הם אנשים פחדנים ורכים". על הרצח של אשתו אמרו: "לא פוגעים באישה, לא פוגעים בילדים. אז מה אם היא עודדה אותו לעשות את זה? הם חצו את הקווים".
גלעד שלמור התייחס לדבריו של ברהנו וטען: "במסגרת פרשת 'חוק וסדר', בה נעצרו זגורי ומיכאל מור חוסלה גם אשתו של עד המדינה, זה לא מופיע בכתב האישום, הוצא כתב אישום גורף ולמשטרה אין ראיות מי עשה זאת. מהי עמדתך על כך?, "חצו קווים", טען אלפאון, "יש זעם גדול מאוד על החיסול, לא נוגעים באישה ולא נוגעים בילדים בכל מקרה. לא צריך לשפוט אישה גם אם היא עודדה את בעלה להיות עד מדינה, לא צריך לפגוע בבני משפחה".
לאחר מכן התייחס למצב של האחיינים שלו, אשר נעצרו על סחיטה וגביית כספים: "זה לא סימפטי שעצרו את האחיינים שלי אלעד, דרור ועומר", טען אלפרון בקשר למעצר אחייניו: "בינתיים עומר השתחרר ללא תנאים. אנחנו אמרנו להם לשמור על עצמם, יש להם כבר משפחה וילדים, אלו לא חיים ולכן עליהם לשקול כל צעד שלהם. בסופו של דבר כל ילד גדול יודע מה הוא עושה".
עריכה: איתמר זיגלמן