רוכב אופנוע בן 25 נהרג ורוכב אופנוע נוסף נפצע באורח בינוני לאחר ששני אופנועים נפגעו מרכב הבוקר (שישי) סמוך לירושלים. התאונה הקשה ארעה בכביש 386 מצומת נס הרים לכיוון הדסה סמוך למכון לטיהור שפכים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותו של צעיר כבן 25, ופינו לבית החולים הדסה עין כרם רוכב אופנוע כבן 27 במצב בינוני עם חבלות בגפיים. נהג הרכב הפרטי טופל במקום במצב קל. קטע הכביש נסגר לתנועה עד לסיום עבודת בוחני התנועה של המשטרה. שוטרי אגף התנועה מכווינים התנועה במקום.   



התאונה סמוך לירושלים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פאראמדיק מד"א חגי וינגוש סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה, האופנועים נפגעו באורח קשה מאוד. במרחק של כעשרה מטרים אחד מהשני שכבו 2 רוכבי האופנועים על הכביש. גבר כבן 25 סבל מחבלת ראש קשה, יחד עם רופא שהזדמן למקום ביצענו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. רוכב האופנוע השני כבן 27 שנפצע בגפיים טופל בשטח ופונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח הדסה עין כרם הסמוך יחד עם נהג הרכב הפרטי שנפצע באורח קל".



כזכור, רוכב אופנוע בן 16 נהרג וחברו בן ה-17 נפצע באורח קשה אתמול לאחר שרכב פגע באופנוע עליו רכבו השניים בכפר זרזיר שבצפון. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לנקודה נאלצו, כאמור, לקבוע את מותו של בן ה-16 ופינו את בן ה-17 לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מחבלת ראש. נהג הרכב, שנפצע באורח קל, פונה לבית החולים האנגלי בנצרת.