ועדת השמות העירונית של עיריית ירושלים, בראשות סגנית ראש העיר יעל ענתבי, שהתכנסה היום (ראשון), החליטה על מתן שמות לרחובות וכיכרות בבירה, ביניהם צומת הרחובות בר אילן ושמואל הנביא, בסמוך לבית הקברות סנהדריה, שייקרא על שם המנהיג הרוחני המנוח של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף ז"ל. בין השמות הנוספים שאושרו להנצחה נכללים גם הרבנים הראשיים לשעבר, הרב אברהם שפירא והרב מרדכי אליהו וכן הרב יוסף שלום אלישיב ז"ל. לחלק מהשמות שאושרו נמצאו כבר מיקומים מתאימים ולשאר השמות יאותרו מיקומים בקרוב.
הרב אברהם שפירא יונצח בהמשך רחוב הרב צבי יהודה באזור הבניה החדשה. כביש מס' 16 הנסלל בין מוצא לשערי צדק ייקרא על שם ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל. לרגל שנת ה- 70 למדינת ישראל החליטה הפעם הוועדה, באופן חריג, על הנצחת לוחמים שביצעו פעולות חריגות במיוחד של הקרבה עצמית למען חבריהם הלוחמים. הוחלט כי יונצח שמם של נתן אלבז ורועי קליין ז"ל, שני הלוחמים שנשכבו על רימונים כדי להגן על חיי חבריהם, ולשם כך תאותר כיכר בירושלים. כמו כן כיכר בירושלים תיקרא על שם הלוחם הדרוזי, כהוקרה לחיילים והשוטרים הדרוזיים שנהרגו בעת שירותם.
 
הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, בנו של הרב עובדיה ז"ל
הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, בנו של הרב עובדיה ז"ל

 

כמו כן, אישרה הוועדה שני איתורים לשני רמטכ"לים: אמנון ליפקין שחק ז"ל יונצח בכביש מרכזי בשכונת פסגת זאב, ומשה (מוישה וחצי) לוי ז"ל יונצח ברחוב חדש, גם הוא בשכונת פסגת זאב. איתורים נוספים שאושרו: משעול הלוחמת אסתר – בשכונת רחביה, בשביל המוביל לתיכון אוולינה דה רוטשילד, על שם המורה והלוחמת אסתר ציילנגולד. שרה עזריהו – לוחמת לזכויות הנשים, במרכז העיר, בגרם המדרגות בין רחוב יפו לרחוב כורש.  פרופ' סוזן דניאל-נטף - במשעול בחורשת הירח, במקביל לרחוב הגדוד העברי.
בנוסף, הוחלט על קריאת רחובות או כיכרות בירושלים על שם הרב משה צבי נריה, המשורר נתן אלתרמן. הרב אברהם אלברט חזן שהיה רב המשטרה, רב קהילות בירושלים ומקים הארגון למען שיקום אסירים לאחר שחרורם, מושקה אורנשטיין, ומרדכי (מישה) ג'נאשוילי – צייר בעל שם עולמי שעלה מגיאורגיה לירושלים בה המשיך את עבודתו האומנותית. "ועדת השמות הנציחה שמות ראויים לירושלים. יותר מאשר העיר ירושלים נותנת כבוד לאנשים ראויים אלה, השמות שאישרנו היום, מכל גווני  האוכלוסייה, מכבדים ומעטרים את ירושלים", אמרה  סגנית ראש העיר ענתבי.