61. צחי הנגבי - השר לשיתוף פעולה אזורי


צחי הנגבי, שהקריירה העשירה שלו בשירות הציבורי כוללת תפקידים בכירים, בהם שר המשפטים, השר לביטחון פנים ויו"ר ועדת חוץ וביטחון, נחשב לאחד השרים המנוסים והמשפיעים בממשלה, בעיקר מאחורי הקלעים. הוא הצליח ליצור יחסי אמון עם קשת פוליטית רחבה בכנסת ובציבור, נחשב לדעת רבים כ"מבוגר האחראי" שיודע להסביר ברהיטות את עמדות הממשלה והעומד בראשה.



צחי הנגבי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צחי הנגבי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



62. אורן חזן - ח"כ מהליכוד


אורן חזן הפך לאחד הח"כים הפעלתנים והרועשים של סיעת הליכוד ועמד בשורת עימותים עם חברי כנסת ואנשי שמאל. במהלך משפטו של אלאור אזריה הגיע לכמה מהדיונים וגיבה בתמיכה פומבית את הירי במחבל המנוטרל. עלה לכותרות גם בעולם, בעת ביקורו של דונלד טראמפ, בזכות צילום הסלפי המשותף.



63. שפי פז - ממובילות מאבק תושבי דרום ת"א


פז נלחמת כבר שנים להוצאת המסתננים מהשכונות בדרום תל אביב והעברתם למדינה שלישית. מאז החלטת בג"ץ בחודש אוגוסט, שקיצרה לחודשיים בלבד את משך הזמן בו ניתן לשלוח מסתננים למתקני שהייה, הפכה פז מפעילה מרכזית למנהיגת המחאה. לאחר ההחלטה היא יזמה הפגנות ומחאות מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון.



64. אורנה הוזמן בכור - יו"ר נמל אשדוד


אורנה הוזמן בכור כיהנה במשך שנה וחצי כמנכ"לית משרד הפנים, בתקופתו של השר סילבן שלום. היא נכנסה לתפקידה הנוכחי בתקופה מאתגרת לנמל, הצפוי להתרחב, ועל רקע יחסי עבודה מורכבים עם מגזרים שונים של עובדים במקום. נמל אשדוד הוא הגדול ביותר בארץ במספר אוניות המטען והיקפי שינוע המטענים.



אורנה הוזמן בכור. צילום: רונית שטיין
אורנה הוזמן בכור. צילום: רונית שטיין



65. ד"ר יוסי ורדי - איש עסקים ויזם הייטק


ד"ר יוסי ורדי בן ה־75 מוגדר עוד לפני זמן רב כגורו של האינטרנט הישראלי. איש העסקים ויזם ההייטק השקיע עד היום ביותר מ־50 סטארט־אפים, אשר רבים מהם הונפקו או נרכשו, ונחשב לאחד מהאישים המשפיעים ביותר בתחום הפיתוחים הטכנולוגיים. על פועלו הוא זכה בעבר בפרסים רבים.



ד"ר יוסי ורדי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ד"ר יוסי ורדי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



66. ענת גבריאל - מנכ"לית יוניליוור ישראל


יוניליוור ישראל היא בין חמש החברות המובילות בארץ למוצרי צריכה, המייצרת ומשווקת בישראל מוצרים בתחומי המזון, טיפוח הגוף והבית. החברה המחזיקה בבעלותה מותגים בתחומי המזון, המשקאות והטיפוח הביתי ברחבי העולם הטביעה את חותמה על השוק הישראלי. בשנה האחרונה התמודדה חברת תלמה, ממותגי יוניליוור, עם משבר הקורנפלקס. הביקוש למוצר נותר קשיח.



ענת גבריאל. צילום: תמר מצפי
ענת גבריאל. צילום: תמר מצפי



67. אילנה דיין - עיתונאית


שרת המשפטים איילת שקד אמרה על אילנה דיין, בתגובה לכתבה בתוכנית "עובדה" על אופן בחירת שופטי בית המשפט העליון, ש"היא משדרת איך שהיא רוצה". ככזו היא מצליחה לעורר הדים מדי עונה תחת המותג שהיא מובילה כבר 24 שנה. ניכר כי דבר לא עוצר בעדה: לא דעת קהל שלילית ולא תגובות קשות. "עובדה" תחת שרביטה ממשיכה יציבה בדרכה.



68. רביב דרוקר - עיתונאי


רביב דרוקר הוא אחד העיתונאים הבולטים של ערוץ 10. הוא שירת בצבא כחוקר במצ"ח וכנראה אימץ משם כמה כלים לקריירה העיתונאית שלו. דרוקר ביסס את מעמדו המקצועי עם תחקירים רבים שעסקו בין היתר בראשי השלטון כאולמרט, ברק, שרון ונתניהו, יחד עם פצצות נוספות שגורמות אי נחת בבית ראש הממשלה.



רביב דרוקר. צילום: אלדד רפאלי, יח"צ
רביב דרוקר. צילום: אלדד רפאלי, יח"צ



69. איילה חסון - עיתונאית


אילה חסון מגישה את תוכנית סיכום השבוע של ערוץ 10, "שישי", שמתמודדת מול המתחרה בערוץ 2, "אולפן שישי". לאחרונה היא גם החלה להגיש את התוכנית הפוליטית "המטה המרכזי" במוצאי שבת. חסון התיישבה על כיסא ההגשה בערוץ 10 אחרי קריירה ארוכה בערוץ הראשון במגוון תפקידים עיתונאיים וניהוליים, והייתה אחראית לחשיפות רבות.



איילה חסון. צילום: יח"צ
איילה חסון. צילום: יח"צ



70. יוליה שמאלוב־ברקוביץ' - יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו


שמאלוב־ברקוביץ' מונתה בחודש אוקטובר ליו"ר הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה. היא כיהנה בעבר כחברת כנסת מטעם קדימה. במקצועה היא יועצת אסטרטגית בתחום התקשורת והשיווק. היא נבחרה לאחד מהתפקידים המורכבים, המאתגרים והחשובים ביותר בתקשורת הישראלית, בין היתר על רקע השינויים הדרמטיים בשוק הטלוויזיה.



יוליה שמאלוב-ברקוביץ'. צילום: אורי לנץ, פלאש 90
יוליה שמאלוב-ברקוביץ'. צילום: אורי לנץ, פלאש 90