81. גל גדות - שחקנית


גיבורת העל ששירתה בצבא ועכשיו היא מושא הערצה של אמריקאים, לא הייתה צריכה להתאמץ כדי להעלים את המבטא החורק, את השיער הברונטי והחזות הנערית כדי להגיע כמעט לפסגת ההצלחה.



82. שרגא ברוש - נשיא התאחדות התעשיינים


נשיא התאחדות התעשיינים אינו רק תואר לשם כבוד. ברוש גם משמש כיו"ר נשיאות הארגונים העסקיים, שהיא ארגון הגג של המעסיקים בישראל. בתפקידו שימשו בעבר נשיאים מיתולוגיים כמו אברהם בומה שביט, אלי הורוביץ, דן פרופר ומארק מושביץ.



שגיא ברוש. צילום: מיכל פתאל, פלאש 90
שגיא ברוש. צילום: מיכל פתאל, פלאש 90



83. שלי לנצמן - מנכ"לית מיקרוסופט ישראל


שלי לנצמן שמה דגש בשנה האחרונה על שימור המעמד המוביל של מיקרוסופט בסביבה תחרותית. בינתיים, מיקרוסופט ממשיכה להוות את ספינת הדגל של האינטרנט בתחומים רבים וממותגת כחברה מובילה ומהמשפיעות ביותר בישראל.



לנצמן. צילום: רמי זרנגר
לנצמן. צילום: רמי זרנגר



84. יורם שפטל - עורך דין ושדרן רדיו 103FM


אוסף התבטאויות של אחד מעורכי הדין החדים בישראל כלפי מאזינים שעלו לשידור ואמירה בוטה שכוונה לרמטכ"ל איזנקוט, גרמו לח"כים ממרצ לעתור לבג"ץ במטרה להוריד את תוכניתו מלוח השידורים. אך למרות הסגנון מעורר המחלוקת, אי אפשר להתעלם מהידע הנרחב שמפגין שפטל, שאסף לו מעריצים.



שפטל בעת משפט אזריה. צילום: אבשלום ששוני
שפטל בעת משפט אזריה. צילום: אבשלום ששוני



85. ג'מאל חקרוש - ניצב במשטרת ישראל


ג'מאל חקרוש מכפר כנא הוא הניצב הערבי הראשון במשטרה. מונה לתפקיד כראש המנהלת לשיפור שירותי משטרה ביישובים הערביים על ידי המפכ"ל המכהן רוני אלשיך והשר לביטחון פנים גלעד ארדן. עם כניסתו לתפקיד, נרשמה עלייה בגיוס בני המגזר למשטרה, מה שמצביע לכאורה על השבת האמון בה.



חקרוש. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
חקרוש. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



86. אמיר איבגי - עיתונאי, ערוץ 20


אחד הקולות העולים בעולם התקשורת הנוכחי. מאז שעזב את הערוץ הראשון והצטרף אחרי סגירת רשות השידור לערוץ 20 הוא נחשב לילד הרע של תוכניות האקטואליה. בתוכנית הלילית אותה הוא מגיש, נכנס איבגי ראש בראש במה שהוא מכנה המיינסטרים התקשורתי, שלא מביא לידי ביטוי עמדות מסוימות, ולא נשאר חייב.



אמיר איבגי. צילום: Viko1101.CC BY-SA 3.0
אמיר איבגי. צילום: Viko1101.CC BY-SA 3.0



87. לוסי אהריש - עיתונאית


עם מונולוגים חריפים שהפכו לוויראליים ברשת ורצון להעביר מסרים נוקבים בענייני אפליה, נשים, הבדלי מעמדות וגזענות, הן ליושבים בצמרת הפוליטית והכלכלית בארץ והן לצופים בבית, הפכה אהריש, עיתונאית, ערביה ישראלית, לקול צעיר שלא מפחד להציף את הנושאים הבוערים במרחב הציבורי במדינת ישראל, ללא מכבסת מילים ובאומץ רב.



88. יונית לוי ותמר איש שלום - מגישות מהדורות חדשות


לוי היא האישה הראשונה שנשאה על כתפיה בלבד את מהדורת החדשות בעלת הרייטינג הגבוה ביותר במדורת השבט של הפריים־טיים. איש שלום היא מגישת המהדורה המרכזית בחדשות 10. אוחזת ברזומה נרחב כמגישה, עורכת וכתבת אקטואליה.



יונית לוי, תמר איש שלום. צילום מסך
יונית לוי, תמר איש שלום. צילום מסך



89. מני אסייג - תסריטאי


התסריטאי הראשי של סדרת הקאלט "שנות ה־80", המבוססת על ילדותם של שלום ומני אסייג בטירת הכרמל. אסייג נחשב לאחד הכותבים המוכשרים ביותר בתעשייה, ומאחוריו שלוש עונות מוצלחות ששברו שיאי רייטינג ושבו בקסמן קהל רחב. קולות בתעשייה מספרים שבאופק מתבשל לו סרט קולנוע באורך מלא המבוסס על הסדרה.



90.  ארז טל - איש רדיו וטלוויזיה


אחד האנשים הדומיננטיים בתעשיית הטלוויזיה הישראלית. במקביל להגשת תוכניות דגל שונות בפריים־טיים של "קשת", עוסק בפיתוח פורמטים טלוויזיוניים חדשניים שהצליחו לפרוץ את גבולות המדינה. אחרי שפרש מ"האח הגדול", שנרכשה על ידי הערוץ המתחרה, עובד טל יחד עם יורם זק על פורמט חדש ועתידני שיעלה במהלך השנה הקרובה ב"קשת".



ארז טל. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ארז טל. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90