איש העסקים רוני מאנה התראיין אמש לתוכניתם של "אופירה וברקוביץ" בערוץ 12, בראיון שהפך לעימות חריף באולפן. "כדי לשוחח על ביבי הזמנתי איש עסקים, חבר קרוב מאוד שלי ושל משפחתי, שמכיר את השניצלים של ביבי ואת החלב בשלוש בבוקר של שרה", הציגה אותו אופירה אסייג".



"מה זו האובססיה שיש לך על ביבי ושרה", שאלה אותו אופירה. "אני חי בעם. אני מכיר את הזוג, אני מאחל להם שיצאו זכאים. לכל בן אדם יש את זכות החפות. אני מאחל לביבי שייצא זכאי. יש שם בעיה והיא בעיה רצינית - מי ששולט בבית זה שרה נתניהו. אני אומר את הדברים האמיתיים", ענה מאנה ולכך הגיב ברקוביץ': "גם בבית שלך אשתך שולטת".



"יש הבדל, שרה מנהלת את המדינה. כשאשתי אומרת לי דברים שאני לא מסכים איתה אני אומר לה. שרה נתניהו והיחצ”נים נלחמים מול מני נפתלי", אמר מאנה.




"הראיון הוא בעצם בשביל לשמוע ממך מה האובססיה שלך כלפי ביבי. אתה יצאת נגדם כי קרה משהו קשה", אמרה לו אסייג ומאנה ענה: "אני מדבר בשם 200 איש שהיו סביבם ונזרקו כמו כלבים, שרה נתניהו נקמנית".



"מחפש פרסום או כותרות"



"אתה מכפיש אותו כאילו הוא חצה איתך קו אדום, מה האובססיה שלך? מה הם עשו לך?", שאל ברקוביץ' ומאנה ענה: "אני חי במדינה". "לא קונה את זה", השיב לו, "אתה חושב שאתה גבר, תגיד את האמת מה הוא עשה לך. ביבי הוא הבן אדם היחיד שאתה מכפיש בשביל הכותרות".



לאחר התוכנית צייץ מאנה: "בתוכנית של אופירה אסייג וברקוביץ' לא היה משהו דרמטי לא ירדתי נמוך וגם לא לכלכתי על ביבי ושרה מצטער אופירה לא כצעקתה אמרתי מה שהרגיז אותי השבוע הם ציפו שאני אלכלך הגעתי להסביר מי זה ביבי מי זאת שרה לדבר על הליכוד לדבר מי מבחינתי יכול להחליף את ביבי ביקשו רכילות לא סיפקתי את הסחורה".