אחד הגורמים שהעידו בתקופה האחרונה במשטרה במסגרת חקירת פרשת הצוללות, תיק 3000, הוא פרופסור עוזי ארד. חלקים מעדותו נחשפו הערב (ראשון) ב"החדשות", ומהם עולה כי הוא אמר: "בכל פעם שנתניהו הגיע למשרה מסוימת, הוא חי חיים של פרזיט וחיכה שאחרים יממנו אותו. שמרון ומולכו הם אנשי הכספים, שלו, ומולכו טיפל ברכישת הדירה בקיסריה. התרומה מארנו מימרן (שתרם לנתניהו על פי עדותו מיליון אירו) הגיעה למולכו". 

עוד פורסם כי הוא אמרה: "גם מאיר חביב זה לקוח של שמרון ומולכו. לנתניהו יש אינטרס גדול בקליינטים של מולכו. זה לא מפתיע שלאודר הוא לקוח של מולכו, ותורמים שונים של ביבי הם לקוחות של מולכו".
לטענתו, שמרון ומולכו הם קונצרן. "ביבי לא מעריך משפטית את שמרון, אלא מעריך יותר את מולכו", הסביר בעדותו, "הם יחד איתו משנות ה-90 ונתניהו מכנה אותם משפחה. כולם באים והולכים והיחידים שנשארו זה שרה ושני אלה. העולם יודע שמולכו הוא האיש של ביבי וההכנסות של המשרד עולות בהתאם. הם היו אחראית על חומות שיחסמו את הראיות מלהגיע לראש הממשלה. העסקה של ביבי עם שמרון - אל תספר לי, ולהיפך". הוא הוסיף: "מולכו ושמרון הם אינם עובדי מדינה, לא מחויבים בכללים בדיווחים ובניירת. זה הופך את השיטה של שמרון ומולכו למלאכת מחשבת. זה הפשע המושלם".

ראש המל"ל לשעבר העיד על שיחה שהיתה לו עם ראש המוסד לשעבר מאיר דגן. "הוא סיפר לי יום אחד כשהוא צוחק, שמולכו בא אליו וביקש לסדר לו קשר עם שליטים ערבים במפרץ הפרסי. דגן הוא ממזר והלך לראש הממשלה בהיתממות והשאל האם יש איזשהי שליחות לקדם במפרץ. נתניהו אמר לו שאין משהו ספציפי. אז דגן הבין שמולכו לא קיבל שליחות, או שביבי משקר לו. כך חיבל דגן בנסיעה של מולכו".
דיין סיפר: "למולכו היתה מעורבות בנושא פיתוח שדה גז פלסטיני והוא לחץ על חברת חשמל בניגוד לרצונה לרכוש גז מהחברה הפלסטינית, חברת חשמל אמרה לי את זה. הוא חזר ואמר כל הזמן שראש הממשלה הסמיך אותו בנושא".
הוא התייחס בשיחה עם "החדשות", לנושא הויזות. "לו נתניהו חשב שזאת הדרך להסדיר ויזות, למה הוא לא הרים טלפון להילארי קלינטון? אני זכאי לפחות מאשר מילצ'ן?", תהה, "התשובה היא כן, מכיוון שמילצ'ן נתן לו טובות הנאה. ולכן בזכות טובת הנאה, נתניהו התערב לטובתו. זה היה תגמול יפה".