מנהל בית ספר יסודי בפתח תקוה תקף היום (שני) תלמיד בכיתה ה', תפס אותו בצוואר וגרר אותו בגרם המדרגות – כך עולה מתלונה שהגישה אמו של הילד בתחנת משטרת פתח תקוה. לטענת סבתו של הילד, כתוצאה מהתפיסה של המנהל נותרו סימנים כחולים על צווארו. "זו בושה וחרפה שמנהל של מוסד חינוכי – ועוד כזה שחובש כיפה – אומר לילד 'אתה סמרטוט', 'אני לא אתקרב לידך כי אתה מסריח, חתיכת זבל'. אם מנהל מסוגל לעשות דבר כזה לילד הוא מסוגל גם לבצע בו מעשים מגונים".

לפני כחודש עבר התלמיד מבית ספר אחר בעיר בעקבות גילויי אלימות שחווה ותחושה שלו שהוא קורבן ואשם בכל מה שנעשה סביבו. לדברי הסבתא, הילד השתדל מאוד, לבקשת אמו, להבליג ולא להתייחס להתגרויות של תלמידים אחרים ולהתרכז כל כולו בלימודים. בהפסקות הוא היה נשאר בכיתה ועושה שיעורי בית כדי שבסוף היום יהיה לו זמן לשיעורים פרטיים באנגלית. 
לדברי הילד, אחת הילדות בבית הספר הציקה לו במשך זמן רב והוא ניסה להבליג כפי שביקשה ממנו אמו. היום לטענתו הילדה חצתה את הקו כשרוקנה את התיק שלו לעיני כל התלמידים. בשלב הזה הוא כבר לא יכול היה להבליג ורוקן בתגובה את התיק של התלמידה. המורה שהייתה עדה לתקרית קראה למנהל וזה – לטענת הילד ואמו – גרר אותו בכוח. לטענת הסבתא, הילד הנסער רעד מפחד וביקש לשוחח בטלפון עם אמו. המנהל, לטענתו, סירב והחל לגדף אותו.

כעבור זמן קצר המנהל התקשר לאם ואמר לה להגיע לבית הספר לקחת את הילד. כשהיא ראתה את הסימנים על צווארו היא ניגשה למשטרה להגיש תלונה. במקביל האב הגיע לבית הספר כדי לראות מי האדם שהכה לכאורה את בנו. מנהל בית הספר הגיש את ידו, אך האב סירב ללחוץ אותה. 
"האמא מאוד נסערת מהמקרה", סיפרה הסבתא בשיחה עם "מעריב". "היא לא מוכנה שהילד שלה יחזור ללמוד במקום. מדובר בילד חכם ורגיש ועושים לו עוול גדול. הוא מגיע מבית טוב שלא יודע מה זו אלימות. מגיע לו יחס הרבה יותר מכיל ורגיש".
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "מנהל בית הספר מתכוון להציג את גרסתו במשטרה, ששונה מטענות המשפחה. נמתין לגמר החקירה ונפעל בהתאם".