חשד לרצח והתאבדות בבאר שבע: כוחות המשטרה וברפואה שהגיעו הבוקר (שישי) לדירה בבאר שבע מצאו את גופותיהם של גבר בשנות ה-60 לחייו ובתו, בשנות ה-40, המרותקת לכיסא גלגלים. על פי החשד, מדובר ברצח והתאבדות, כשאב ירה בבתו ולאחר מכן נטל את חייו. 



סמוך לשעה חצות וחצי נתקבלו במוקד 100 של המשטרה דיווחים אודות קולות ירי שעולים מדירה בעיר. השוטרים שהגיעו לדירה נכנסו פנימה ומצאו מתוכה כאמור את גופותיהם של האב ובתו כשלצד מיטתה כיסא גלגלים שבו התניידה. בדירה נמצא גם אקדח ישן מאד ובמשטרה בודקים האם היה האקדח ברשות האב בעבר ובאילו נסיבות. כמו כן לא ברור מדוע אחרי כל כך הרבה שנים החליט האב דווקא בעישון לילה לשים קץ לחייה של בתו ולהתאבד. 

לזירה הגיעה גם רעייתו של האב, ששהתה בעת המקרה בשיעור תורה. היא נדהמה לנוכח האסון שפקד את ביתה. במשטרה חוקרים עתה את נסיבות האירוע מול גורמי רפואה שטיפלו בבת וזאת כדי לנסות ולהתחקות אחר נסיבות האירוע. גורמי הרווחה בעיר הוזעקו גם הם למקום כדי לסייע לאם שהיתה בשיברון לב, מבולבלת וכאובה. 
 

בהודעת המשטרה נאמר כי "בעקבות דיווח שהתקבל לפני כשעתיים במוקד 100 של המשטרה אודות שמיעת יריות בשכונת נאות לון בבאר שבע הוקפצו למקום שוטרים. בדירה נמצאו אב ובתו כשהם ירויים ומותם נקבע במקום. על פי החשד מדובר ברצח ובהתאבדות".



פרמדיק מד"א, ברק ויטנברג, שהגיע למקום האירוע, ואיתר את השניים ללא רוח חיים סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו בדירה גבר כבן 60 ואישה כבת 40 מחוסרי הכרה. הם סבלו מפצעי ירי בפלג גופם העליון והיו ללא סימני חיים. ביצענו בהם בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נקבע מותם".