התפתחות בפרשת מציאת גופה באתר המזבלה בחירייה, סמוך לפארק אריאל שרון: המשטרה עצרה במהלך סוף השבוע אדם, ששמו נקשר אל האדם שגופתו אותרה במקום. העצור הוא תושב לוד, ומעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד יום שלישי. ברשותו של העצור נמצא מכשיר הטלפון הנייד שהיה שייך לאדם. במשטרה מנסים לבחון את טיב הקשר בין השניים, ואת הנסיבות שהובילו להימצאותו של הטלפון הנייד בידי העצור. 
בשלב זה ממתינים לתוצאות נתיחת הגופה מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר, ולכן טרם ניתן לקבוע האם מדובר ברצח או מוות בנסיבות אחרות. לאור זאת, עדיין אי אפשר ניתן לקבוע את החשד נגד העצור. 

נציין כי עד כה, עלה מהחקירה כי הגופה הובהלה אל אתר הפסולת באמצעות המכולה ולא מדובר באירוע שהתרחש במקום. הדבר מעלה את החשד לפיו מדובר ברצח. יחד עם זאת, לא ניתן לקבוע זאת חד משמעית עד שיתקבלו תוצאות הנתיחה.
כזכור, בשבוע שעבר גופת גבר בשנות ה-30 לחייו נמצאה באתר הפסולת, כשהיא במצב של ריקבון מתקדם. על הגופה נמצאו סימנים המצביעים לכאורה על פצעי ירי, אם כי נבחנות על ידי המשטרה גם אפשרויות אחרות. צוותים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לחזור על עקבותיהם לא לפני שקבעו את מותו של הגבר.
 
גופת אדם נמצאה בחירייה

 
כוחות משטרה גדולים של מרחב דן בפיקודו של מפקד המרחב נצ"מ שלום (מומי) בוריה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו לזירה ופתחו בחקירה. הגופה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע את נסיבות המוות. האירוע החל עם קבלת דיווח במשטרה ובמד"א מנהג משאית של מכולות אשפה על גופה שנמצאה באתר חירייה. מעדותו של הנהג עלה כי אחרי שאסף את המכולה במסגרת תפקידו הגיע לאת ואחרי שרוקן את המכולה כהרגלו זיהה גופת אדם כשהיא ללא רוח חיים ובמצב ריקבון מתקדם.
 
על פי הערכת השוטרים, עולה החשד לרצח שבוצע באזור אחר ומיד לאחר מכן הושלכה הגופה לתוך המכולה. נהג המשאית שפינה אותה בחלוף מספר ימים בהתאם ליום הפינוי, הוביל אותה לריקון באתר המעבר ושם בעצם נחשף לראשונה להימצאותה של הגופה.
 
החוקרים איתרו סימנים על הגופה שנראה כי מדובר בפצעי ירי, אולם לא מן הנמנע כי בשל מצבה של הגופה מדובר בסימנים שנגרמו עקב הריקבון. הגופה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לבחון את הממצאים.