המשטרה תדחה את המלצותיה בחקירות נתניהו עד חודש אפריל בשל הצורך לחקור פעם נוספת את ראש הממשלה, כך דווח בסוף השבוע ב"החדשות". עורך הדין פיני פישלר, לשעבר קצין במשטרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה הגיב הבוקר (ראשון) אצל אילה חסון ב-103FMלפרסומים וטען: "יותר פטפוטים מאשר עבודה, המפכ"ל הצהיר לפני שנה בדיוק שהמשטרה נמצאת בישורת האחרונה של החקירות, הנה חלפה שנה ואנחנו מדברים על דחייה נוספת בפרסום ההמלצות. אני לא מאחל לאף אחד להיות חשוד בשום תחנת משטרה בישראל שעובדת בשיטות הללו. הכל מרוח על גבי העיתונים ובתקשורת, אביעד גליקמן מקריא את העדויות תוך כדי שמישהו במערכת נותן לו את כל החומר. לה"ב 433 הוכרזה בהקמה כ-FBI של מדינת ישראל, ה-FBI לא עובד בשיטות הללו, הם עובדים בשקט". 
אילה חסון התייחסה לדבריו וטענה: "אגלה לך סוד קטן, לצערי הרב לעיתים מתפרסם מידע מסוים ומקורות תקשורת מסוימים משתמשים במידע מבלי לתת קרדיט כשהמידע הראשוני הוא לא בהכרח מידע מבוסס ונכון. יוצא שלבסוף שעיתונאים אומרים את אותו הדבר בהמון כלי תקשורת ולא תמיד מדובר בפרסומים מדויקים".


השיב לה עורך הדין פישלר: "ישנם עיתונאים שאומרים בתדרוכים בקול רם שהמפכ"ל מפנה אצבע מאשימה כלפי אנשי ראש הממשלה שמהלכים אימים על החוקרים. אביעד גליקמן יושב ומקריא מילה במילה עדויות שבוודאות לא הודלפו על ידי הסנגורים, כך לא חוקרים במשטרה מתוקנת. חקירה עושים בשקט, לא רותמים עגלות לפני הסוסים ולא מצהירים בינואר 2017 שהמשטרה בישורת האחרונה, כשבינואר 2018 דוחים את פרסום ההמלצות - זה מראה על חובבנות. הבטיחו לנו שיגיע מפכ"ל מבחוץ שיעשה סדר בהדלפות, הוא הצהיר על כך בעצמו בנאום כניסתו לתפקיד אך במו ידיו הוא הרס את הפוליגרף שנמצא עטוף בניילונים כי הוא לא רוצה לעשות בו שימוש"
עורך הדין פישלר הוסיף והתייחס למחדל משטרתי נוסף, לטענתו: "גיא פלג פרסם לאחרונה באומץ כיצד הגיש נהג מונית קלטת מוכנה למשטרה על איומים וקללות של נוסעים כנגדו והמשטרה גנזה את התיק תוך 12 שעות, רק בזכות הפרסום בתקשורת התיק שב לבחינה מחודשת - זה לא צריך לקרות. בתגובת המשטרה כתבו שהם סגרו את התיק אבל זה לא אומר שהם לא צפויים לפתוח את התיק מחדש".
עריכה: איתמר זיגלמן