סערת יאיר נתניהו לא שוככת: לאחר החשיפה אמש ב"החדשות" של ההקלטות של בנו של ראש הממשלה מחוץ למועדוני חשפנות בתל אביב, בין היתר כשהוא מתרברב על כך יחד עם חברו, בנו של הטייקון קובי מימון, דיברו היום בתוכנית "הצנרת" בערוץ 13 של "רשת" עם ת', חשפנית שיחה שעבדה במקום בו בילה יאיר נתניהו. 



"לפני כמה שנים עבדתי במועדון חשפנות באזור רחוב המסגר, ובאחד הערבים אני קולטת שעל אחת הדלתות של החדרים הפרטיים שאליהם לוקחים בנות עומדים שני מאבטחים שלא קשורים למועדון uלבושים חליפות", סיפרה ת'. "שאלתי את הבוס שלי מה זה ואז הוא אמר לי: הבן של נתניהו שם עם אחת הבנות באחד החדרים". 
ת' המשיכה וגוללה את קורות אותו ערב: "אחרי איזה עשרים דקות - חצי שעה בערך, הוא צא מהחדר והייתי פשוט בשוק. כמובן שהייתי אחת מהבנות היחידות במועדון שבכלל ידעו איך הבן של נתניהו נראה. אחר כך הוא יצא מהחדר, ומאז קרה עוד איזה כמה פעמים שעבדתי שם וראיתי אותו, כל פעם הוא היה מלווה במאבטחים. הוא מבלה במועדוני חשפנות כבר כמה שנים טובות". 
ת' סיפרה על אחת הבנות איתן בילה נתניהו הצעיר: "ראיתי אותו יוצא מהחדר הפרטי עם אחת החברות שלי, היא לא דוברת עברית והיא מברית המועצות. 
אז היא יוצאת ואני אומרת לה כאילו באנגלית, 'את יודעת עם מי היית עכשיו בחדר? זה הבן של ראש הממשלה'. זה נראה לי קצת הזוי". 
לסיום אמרה: "זה נראה לי קצת הזוי שמאבטחים של שב"כ מלווים אותו למקומות כאלה ורק עכשיו זה מתפוצץ. זה לא היה נראה כאילו הוא מתאמץ להסתיר את זה כשהוא בא למועדונים האלה. זאת אומרת - אתה נכנס למקומות כאלה ורואים אותך. עושה רושם שלמר נתניהו  הצעיר זה פחות הפריע".