יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס היום (שלישי) בחשבון הפייסבוק לסערת ההקלטות שלו שפורסמו אמש בערוץ 2: "תגובתי לערוץ 2 ו'הכתב האמיץ' גיא פלג: נו עכשיו שפרסמתם הקלטת סתר שלי שהוקלטה באופן לא חוקי ע"י הנהג, מתי אתם מתכוונים לפרסם את הקלטת הקצת יותר מעניינת של עמוס שוקן?". 





אמש, לאחר יום של שמועות וגל של לחשושים ברשתות ובמסדרונות הכנסת, פרסמה חברת "החדשות" כתבה בה מובאת הקלטה של יאיר נתניהו שמשוחח עם ניר מיימון, בנו של טייקון הגז קובי מימון. בהקלטות נשמעים יאיר נתניהו עם המאבטח שלו והנהג של רכב השרד, כשהם במועדון חשפנות בתל אביב. בנוסף נשמע גם כאמור בנו של טייקון הגז קובי מימון וכן היחצ"ן של איש העסקים ג'יימס פאקר, רומן אברמוב. כזכור, פאקר נחקר בפרשת המתנות בחשד שסיפק מתנות לרה"מ ולרעייתו.  



לפי ההקלטות שהוקלטו בשנת 2015, ימי הוויכוח היצרי על מתווה הגז, ישנו קשר העמוק ומשמעותי בין יאיר נתניהו לבין ניר מימון, בנו של טייקון הגז. קשר שלא היה ידוע לציבור עד כה. בהקלטות נשמעים יאיר נתניהו וחבריו מדברים על הבילוי שלהם, בחלק מהזמן הם נשמעים שיכורים ומטיחים בנהג דברים שעובד מדינה לא צריך לשמוע, מקללים יצאניות ומדברים על 20 מיליארד דולרים.
 


יאיר נתניהו עצמו הביע אתמול את צערו על ההקלטות שפורסמו, ואמר כי הן לא מייצגות את מי שהוא באמת. "צפיתי הערב בכתבה צהובה ומבישה שהציגה הקלטות סתר לא חוקיות משיחה שהתקיימה לפני שנתיים וחצי. בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים".

"הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו. אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם. כמו כן, הדברים שאמרתי לניר מימון היו בגדר בדיחה לא מוצלחת והסתלבטות עליו, וכל בר דעת מבין זאת. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז ולא היה לי שום מושג לגבי פרטיו", הוסיף.