בבית המשפט המחוזי מרכז הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד דב אברהם, בן 73 ממושב תנובות, ששימש כשומר בבית ספר יסודי בצפון השרון בגין עבירות מין בקטינה. אברהם נעצר לפני כשבועיים עם הגשת התלונה ונחקר במשטרה. שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, עודד מורנו, התיר אז לפרסם את שמו והתייחס לחומרת העבירות בתיק. 
 
עם סיום החקירה הוגש נגד אברהם כתב אישום ע"י פרקליטות מחוז מרכז בגין שורה של עבירות מין באותה קטינה. עניינו של אברהם מתנהל בימים אלה בבית משפט המחוזי מרכז, שהוא במעצר עד להחלטה אחרת. 
במקביל להגשת כתב האישום, נעצר בשבוע שעבר שומר בית הספר, גם הוא מאזור צפון השרון, שנחשד בביצוע עבירות מין חמורות בשש תלמידות. על פי החשד, אותו שומר ביצע מעשים מגונים ועבירות מין אחרות בילדות בתוך ביתן השמירה במוסד החינוכי.

בחקירת המשטרה עלה כי השומר מעורב במעשים נוספים ואכן בשבועות האחרונים הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר שש ילדות בנו 8 ו-9 שנפלו קורבן לתאוותיו המיניות של השומר, ששמו בשלב זה נאסר לפרסום על ידי שופטת בית המשפט השלום בפתח תקווה, סמדר קולנדר אברמוביץ'.
גורמים המעורים בפרטים אומרים כי "המקום שהיה אמור להיות מבטחן של התלמידות הפך לסיוט עבורן ולא בגלל צוות הפדגוגי חלילה, כי אם בגלל שומר שהופקד על ביטחונן. אותו שומר, כך עולה, ניצל את קרבתו לילדים כדי לבצע בהן את זממו תוך ניצול תמימותן של נפשות רכות". מעצרו של החשוד הוארך עד יום ראשון.