על פי פרסום בחדשות עשר הערב (שלישי) איש העסקים ארנון מילצ'ן נתבקש על ידי בני הזוג נתניהו לשלם עשרות אלפי שקלים בשביל תיקונים במעון הפרטי של המשפחה בקיסריה, זאת לאחר שבעת ששהו בחו"ל הציפו מי הבריכה הפרטית בקיסריה את סלון הבית. על פי הדיווח עם חזרתם לארץ פנתה רעיית ראש הממשלה לעוזרת של מילצ'ן, הדס קליין, וביקשה כי ישלים את הפער בין מה שהמדינה התכוונה לשלם לבין שווי התיקון. מילצ'ן סירב לממן את התיקון, שנעשה לבסוף באמצעות מקור מימון אחר. 



לפי פרסום ב"החדשות" מלפני כשבועיים שרה נתניהו ביקשה וקיבלה לפני כשנתיים תכשיט ליום הולדתה בשווי אלפיים וחמש מאות דולרים, כך עולה מעדותו של מילצ'ן, שחשוד כי העניק מתנות יקרות ערך לבני הזוג נתניהו במסגרת פרשת המתנות. בפרסום הובאו קטעים נוספים מעדותו של המיליארדר האמריקאי - ישראלי במשטרה, כפי שסיפר למקורביו. 

"הדס (קליין, העוזרת של מילצ'ן) פנתה ואמרה ששרה מבקשת תכשיט ליום ההולדת שלה. הוא סירב, אמר שהוא רוצה לשמוע מביבי שזה חוקי שהוא יקנה תכשיט במחיר כזה. הדס מסרה זאת לשרה, שרה אמרה בתגובה שהם מבזים אותה", סיפרו המקורבים. 

עוד אמר מילצ'ן, לפי הדיווח: "הדס חזרה ואמרה זאת למילצ'ן, והוא השיב לה שעד שהוא לא שומע מביבי שזה מותר וחוקי הוא לא מאשר. הדס חזרה לשרה, שרה אמרה שביבי אומר שהם התייעצו משפטית וזה מותר, הדס עדכנה את מילצ'ן אך הוא טען שזה לא מספיק לו. בהמשך מילצ'ן דיבר עם ביבי בטלפון, הוא אישר לו שזה מותר. היה לו חשוב לקבל את האישור כי זה לא כמו סיגרים ושמפניות, זה לא מתכלה, והיה לו נראה שחוצים פה גבול. אין לשרה גבולות". 
 
לפני כחודש וחצי פורסמה העדות שמסרה במשטרה העוזרת של מילצ'ן, הדס קליין, שסיפרה איך עבדה השיטה של הענקת המתנות לבני הזוג נתניהו, לכאורה. "נתניהו היה מבקש ממני ישירות את הסיגרים, הוא נהג לקרוא לי ולהראות לי איזה לקנות". לדבריה, הוא היה מדבר איתה על הסיגרים בטלפון ובפגישות פנים אל פנים. "פאקר לא מעשן, אבל ידעתי שהבחור שעובד איתו כן, וקונים לו סיגרים על חשבוננו". בנוסף, דווח כי מילצ'ן אמר בחקירתו כי "זה לא בדיוק מתנות, זו דרישה ומתנות לא דורשים. זה הגעיל אותי".