עשרות אלפי בני אדם ממתינים בימים אלה לדירת עמידר. הם נדרשים להמתין פרקי זמן ארוכים מאוד עד שהם מקבלים את המפתח הנחשק, ולעיתים מדובר בדירות שאינן מתאימות לצרכים שלהם. סיפורה של ע שונה משל מרבית הזכאים. בעלה חלה במחלה קשה ומת, דבר שקידם אותה מעט ברשימה, אך הדבר שסייע לה ביותר הוא העובדה שהיא היתה המטפלת של התאומים של חבר הכנסת אמיר אוחנה (ליכוד) והוא התערב לטובתה, כך דווח הערב (רביעי) ב"כאן 11". 
חבר הכנסת אמיר אוחנה סיפר: "פגשתי בכנסת את גלנט, שר השיכון, שאלתי אותו אם אפשר לעזור. הוא הפנה אותי לעוזרת שלו אבישג. נתתי לה את המכתב, הסברתי לה את הסוגיה, והיא טיפלה בזה. מפה הסתיים תפקידי. כל מה שעשיתי זה להיות צינור, אבל אני חוזר ואומר: אני בטוח שגם משרד השיכון נהגו על פי הדין. בחנו את הנסיבות, שהן באמת נסיבות מיוחדות, בעלה גסס. אגב, הוא נפטר.
כאן: "כמה זמן חיכית, לפני שעמידר נתנו לך את הדירה, מהרגע שביקשת?"

ע': "בערך אה.. ארבעה חודשים או חצי שנה. לא זוכרת.".
כאן: "אה... את יודעת שאני מכיר אנשים שחיכו לפעמים..."
ע': "יש אנשים שמחכים הרבה שנים, אני יודעת. אבל לנו זה היה דחוף".
ממשרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר נמסר בתגובה: "המשרד מקבל פניות ובקשות רבות לדיור ציבורי - בכל אמצעי. כלל הבקשות נבחנות על פי קריטריונים אחידים ושקופים. ע' ובעלה הוכרו: 'זכאים לדירה בדיור הציבורי' עוד בשנת 2015. הוצעו להם שתי דירות, והן סירבו להן. זכאותה של ע' השתנתה בשל פטירתו של בעלה, אך לאחר חודשים מספר הוחלט לאשר את זכאותה מחדש לדיור ציבורי, בהתחשב בנסיבות המקרה החריג.
מחבר הכנסת אמיר אוחנה נמסר בתגובה: "כנציג ציבור, אני מטפל בפניות מכלל חלקי הציבור. במקרה של ע', היה כל חלקי בהעברת פנייתה למשרד השיכון ובדיקה שהפנייה מטופלת. הלוואי שיכולתי לעזור יותר, בהתחשב בנסיבות הקשות.