גבר בן כ-30 מחולון נעצר אתמול על ידי המשטרה בגין חשד לפגיעה בפרטיותן של נשים ומעשה מגונה בתאי שירותים באוניברסיטת תל אביב, זאת לאחר שהוגשה תלונה נגדו על ידי שתי סטודנטיות הלומדות במוסד האקדמי, לפיה הוא הציץ להן בתאי השירותים באוניברסיטה. הבוקר (חמישי) הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בת"א.



לפי החשד, הצעיר הגיע לטיפול שיניים במתחם האוניברסיטה, וכשסיים אותו הוא נראה על ידי שתי צעירות כשהוא מציץ להן. השתיים, בתגובה, הזעיקו את המשטרה, והוא נעצר במקום. יש לציין שמדובר בצעיר ללא עבר פלילי.



כזכור, רק לפני כיומיים עלה לכותרות אירוע בעל אופי דומה שאירע אף הוא במוסד חינוכי, זאת לאחר שהוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי מרכז נגד דב אברהם, בן 73 ממושב תנובות, ששימש כשומר בבית ספר יסודי בצפון השרון בגין עבירות מין בקטינה.



עם סיום החקירה הוגש נגד אברהם כתב אישום ע"י פרקליטות מחוז מרכז בגין שורה של עבירות מין באותה קטינה. עניינו של אברהם מתנהל בימים אלה בבית משפט המחוזי מרכז, שהוא במעצר עד להחלטה אחרת.



במקביל להגשת כתב האישום, נעצר בשבוע שעבר שומר בית הספר, גם הוא מאזור צפון השרון, שנחשד בביצוע עבירות מין חמורות בשש תלמידות. על פי החשד, אותו שומר ביצע מעשים מגונים ועבירות מין אחרות בילדות בתוך ביתן השמירה במוסד החינוכי.