קשה יהיה להתווכח עם העובדה שתוכנית הטלוויזיה "אופירה וברקו", של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', היא התוכנית המדוברת ביותר בישראל. לטוב ולרע, אפשר לשנוא או לאהוב את הצמד ואת התוכנית שלהם ב"קשת 12", אבל בלתי אפשרי להתעלם. השניים מצליחים לעורר כל שבוע סערות, וגם ביקורת ציבורית נוקבת בשל הדרך בה מתייחסים השניים, ובעיקר ברקוביץ' לאורחים. 



איש הטלוויזיה גדי סוקניק, שהיה מגיש חדשות ערוץ 2 בעבר, התייחס השבוע בתוכנית "הרדאר" בערוץ 10 לתוכנית של השניים והביע עליה ביקורת קשה ויוצאת דופן של איש טלוויזיה על קולגות. כשנשאל סוקניק, במהלך הקרנת טרום בכורה לסרט המדובר "העיתונאי", של סטיבן שפילברג, האם התוכנית של אופירה וברקוביץ' פוגעת המעמד העיתונאי הוא השיב: "כן הם לגמרי פוגעים במעמד העיתונאי, זו עיתונות פח. כל אחד יבחר במה לצפות ואל מי להתייחס ואת מי לקחת ברצינות". בתגובה לדברים, אמר אייל ברקוביץ': "גדי סוקניק הוא אדם קנאי, חסר כריזמה וממורמר".






בשערורייה האחרונה שעוררו אופירה וברקוביץ' בתוכניתם, הם אירחו את יזמית הנדל"ןענבל אור ובין השלושה התפתח עימות חריף. "היא הייתה אחת מיזמיות הנדל"ן המצליחות ביותר ולפני כשנתיים האימפריה שבנתה קרסה ומאות רוכשי דירות האשימו אותה בהונאה", כך הציגה אותה אסייג בתחילת הראיון. 



אופירה: "ראיתי תמונה שלך עם כל החפצים שלך ולי כאישה היה מאוד קשה לראות אותך ככה - בלי בית, בלי אוטו, בלי ילדים. היה לי מאוד קשה ענבל, הרגת אותי".


אייל: "יהיו לי שאלות מאוד קשות אלייך".


אופירה: "הנה התמונה ששברה אותי ענבל איך הגעת למצב כזה".


ענבל: "זה לא אני".


אייל: "ענבל, עם כל האהבה ועם כל זה שאנחנו מרחמים שאת אמא לילדים".



אופירה: "את לא יכולה להגיד שאין לך חלק בבלגן הזה".


ענבל : "ניצלו את התמימות שלי. לא האמנתי שבמדינה יש מאפיה. אני הבאתי הנה הרבה מאוד ראיות ובסופו של דבר אני צריכה להוכיח שחור על גבי לבן מה באמת קרה כאן. נכנסו לחברה שלי שנים לפני הנפילה - במשך כל שנת 2015 התבצעו העברות מאחורי גבי". 


אופירה: "בואי נרגיש אותך ענבל, יש אנשים שנפגעו ממ. זוגות צעירים ששמו את הכסף והרגישו מרומים - אנשים מפחדים שלא יקרה להם מה שקרה למי שקנה אצל ענבל אור. לא מכרת אוויר?".


אייל: "ברור שכן. היו לה שש דירות והיא מכרה אותן ל-60 איש. די ענבל את מכרת אוויר לאנשים שהפסידו את כל כספם. מבוגרים וזוגות צעירים שאין להם היום בית בגללה זו עובדה".



ענבל: "עובדה זה מסמכים".


אייל: "במקום שאת תבואי תגידי אני מתנצלת, את ידעת מהכל את ידעת מהכל".


אופירה: "את מכרת אוויר".


אייל: "אני גם טוען אם זוגות צעירים לקחו משכנתא וקנו ממנה דירה ולא קיבלו וזה מעצבן אותי אופירה מעצבן אותי שהיא מיתממת פה את ידעת מהכל את ידעת מהכל".


אופירה: "זה הצד שלה".