הרב רזיאל שבח, שנרצח שלשום בערב בפיגוע הירי שאירע במאחז חוות גלעד שבשומרון הובא אתמול למנוחות ביישוב. בתוכנית 'שש עם סיוון רהב מאיר' התראיין היום (חמישי) הצעיר שהודיע בטעות בקבוצת ווטסאפ לאחיו של שבח כי הוא נפטר מפצעיו. בן משפחתו של הנרצח פרסם הודעה הקוראת להתפלל למענו לאחר שנפצע באורח אנוש: "נא להתפלל לרפואת אחי היקר רזיאל בן אילנה שנפצע בצווארו בפיגוע הירי. אנא אחים יקרים, אנא מכם". הצעיר כתב לו כי "זה לא רלוונטי לצערי" מבלי לדעת שהוא מדבר עם אחיו של הנרצח.
"אני מחובר בכמה קבוצות ווטסאפ ונשלחה הודעה", אמר הצעיר, "אני לתומי חשבתי שמדובר בהודעה שהועברה. מה גם שכאילו כבר פורסם בכמה אתרי חדשות שהוא נפטר. מאוחר יותר התברר לי שזה אחיו, באמת, ולא סתם הודעה שהועברה". 
הצעיר ציין כי הוא מתנצל על הצער שגרם וכי הוא לא התכוון לפגוע אלא מדובר היה במעשה פזיז מצדו. "העוגמת נפש והצער שנגרם בעקבות ההודעה הזו לא יכול להיות מתואר, והתביישתי עד עמקי נשמתי. אני עדיין מנסה לעכל את מה שעשיתי, ולחשוב איך מתקדמים משם. אני לוקח את המשבר הזה והנקודה הזאת כדי לצמוח ממנה, ולהבין ממנה איזשהו מסר לחיים שלי ולכולנו", אמר.

הפזיזות הזו מאפיינת את התקופה?
"אני חושב שכן, העניין הזה שגם לכולנו יש היום את הסמארטפונים, ולכולנו יש מידע נגיש כל הזמן. אני תמיד מנסה להיות במרכז העניינים. ברגע שיש לי את המידע הזה אני משחרר בלי לחשוב פעמיים. שלחתי לו הודעת התנצלות. אני הבנתי שמילים יכולות להרוג, ובאמת מילים יכולות להרוג".