במשך קרוב לשבועיים שהתה גופתו של ארטיום ווילוב בן ה-37 מתחת לערימות הפסולת באתר חירייה בצמוד לפארק אריאל שרון מבלי שאיש ייתקל בה או ייחשף אליה. ביום ה-31 בדצמבר נמצאה הגופה בעת פעולות מיון הפסולת על ידי אחד מעובדי האתר, שעוכב לחקירה בחשד למעורבותו ברצח, אלא שזמן קצר לאחר מכן שוחרר החשוד וחוקרי מרחב דן המשיכו בחקירה, במהלכה נעצר רון נחום, תושב רמת גן בן 53, כחשוד ברצח. 
 
על פי הידוע, בילו נחום ווויילוב במסיבת היום הולדתו של וויילוב, בה שתו לשוכרה ובשלב מסוים פנו לביתו של החשוד ברמת גן שם על פי החשד בוצע הרצח עוד ביום הולדתו של הנרצח.
 
עוד עלה, כי החשוד אסף את גופתו של הנרצח והשליך אותה בנסיבות שעדיין נחקרות באתר המזבלה בחירייה, ככל הנראה בכוונה שאיש לא ימצא אותו, והיא תבלע בתוך ערימות הפסולת, אלא ש-12 יום לאחר מכן, תוך כדי פעולות למיון הפסולת אותרה הגופה כשהיא במצב של ריקבון מתקדם, אולם צוותי מד"א וחוקרי המשטרה שהגיעו למקום איתרו פגיעות חודרניות שהעלו בשלב הראשוני חשד לרצח.
 
תיק החקירה נוהל תחת מעטה של צו איסור פרסום בבית המשפט השלום בתל אביב. נחום נעצר ביום רביעי האחרון והמשטרה תבקש מחר להאריכו שוב את מעצרו. הבוקר (שלישי) התיר בית המשפט את פרסום הפרטים. חקירת הפרשה בעיצומה. נציין כי בין החשוד לנרצח הייתה היכרות מוקדמת שמהותה טרם הובררה.
מציאת הגופה בחירייה