מה גרם לשתי אחיות תאומות, עולות חדשות מארגנטינה לשים קץ לחייהן? שתי תאומות בנות 49 נמצאו היום (שלישי) ללא רוח חיים בדירה באשקלון בזירה שחוקריה המשטרה הגדירו כחריגה וההערכה היא שהשתיים התאבדו. השתיים נמצאו בדירה בה הן התגוררו  ללא סימני אלימות או כל סימן שמצביע לכאורה על חשד למעשה פלילי.

בסריקות שנערכו בתוך הדירה, שהיתה במצב של הזנחה, איתרו השוטרים את שתי האחיות כשהן שוכבות כל אחת בחדר אחר ללא סימני חיים וכשהן עירומות בפלג גופן התחתון. כמו כן, מספר כתבי יד בספרדית שנותרו על שולחן בדירה הועברו לידי מתורגמן כדי שיפענח את התעלומה האם מדובר במכתבי התאבדות לכאורה שהותירו השתיים בטרם החליטו לשים קץ לחייהן. אגב, בינתיים גם לא ברור כיצד שמו האחיות קץ לחייהן ולכן גם לא נשללים כיווני חקירה נוספים.

צילום: לירון מולדובן




הצוותים שהגיעו לאחר קבלת הדיווח במוקד המשטרתי כי השתיים נעדרו מספר ימים מעבודתן בחברת ניקיון, מה שעורר את חשדם של מנהלי החברה.
משניסיונות להשיג אותן לא צלחו החליטו המנהלים לערב את המשטרה. גם שכנים בבניין סיפרו לשוטרים ולאנשי מד"א כי זה מספר ימים הם לא נתקלו בשתי השכנות. 

כאמור, במשטרה מעריכים כי מדובר בהתאבדות כפולה שתוכננה על ידי שתי האחיות אולם בשלב זה לא ידועות נסיבותיו של המעשה הקיצוני וכן לא נשללים כיווני חקירה נוספים, למרות שבדירה לא אותרו ממצאים המצביעים על אירוע פלילי. בשל הנסיבות החשודות, העבירה המשטרה את גופותיהן של השתיים לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר ובמסגרת החקירה אותרו אחיהן ואחותן של השתיים והם מסרו עדות כדי לנסות ולפענח את המקרה. 
צילום: לירון מולדובן



חובשת רפואת חירום במד"א ענבל אמזלג, סיפרה על הממצאים בזירה ואמרה: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי שפרצו את הדירה. שכנים שהיו בבניין סיפרו לנו שהם לא ראו את הנשים מספר ימים. איתרנו אותן בתוך הדירה כשהן ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותן". ענקי סלוד, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, שעובד בסמיכות למקום סיפר הוסיף: "כשהגעתי לזירה עקב דיווח שהתקבל על חשש לחיי אדם הדירה היתה נעולה. לאחר שצוותי הכיבוי פרצו את הדירה נכנסתי למקום בכדי לבדוק אם ניתן להציל את חייהן אך למרבה הצער הן היו ללא רוח חיים ולמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותן בזירת האירוע".

זירת האירוע באשקלון. צילום: מד"א