לאחר חשיפתו של אסף הראל בדבר העדויות על ההטרדות המיניות שביצע לכאורה המנצח מנחם נבנהויז בתלמידים בבית הספר תלמה ילין, התראיין הערב (רביעי) ישי שטקלר, אחד התלמידים שטוען כי הוטרד, בתוכניתו של של רפי רשף בערוץ עשר."אותי הוא הטריד באופן חד פעמי אבל יש לנו עדויות על ילדים שהוטרדו פעמיים, שלוש וגם ילדים שהגיעו לשם ממש באופן קבוע", סיפר שטקלר.
"הוא היה המנצח הנערץ עלינו בתלמה ילין. הוא בן אדם סופר כריזמטי עם חוש הומור נפלא, יצר קשר נהדר עם הילדים ואנחנו ממש הערצנו אותו", הוסיף, "הוא לימד באופן פרטי כמעט את כל הילדים במחזור שלי ובמחזורים מסביבי. אני חושב שהוא ממש סימן את הילדים שהוא רצה להביא אליו הביתה או לסטודיו בשביל לבצע בהם את המעשים האלה".
על מקרה התקיפה לכאורה של נבנהויז, סיפר שטקלר: "הגעתי אליו הביתה לשיעורים פרטיים. במשך שנה התנהלו שיעורים לחלוטין נורמליים וכשהוא זיהה שאני במצב נפשי שברירי וזה עובר בכל המקרים, אנחנו כבר 20 ילדים, אז הוא תוקף".

מה זאת אומרת תוקף?
"זה אומר שאני הגעתי במצב שפוך כזה ואומלל. הוא התחיל להגיד לי שאני צריך לחשוף את הרגשות שלי ולדבר ואמן אמיתי מעז ללכת עם הרגשות שלו לאן שצריך ללכת ולדבר על הכל ולחשוף הכל ושהוא מרגיש איתי מאוד נוח ויכול ממש להתפשט לידי. ואז הוא התפשט והחל להפשיט גם אותי ורצה שאגע בו והוא נגע בי. מפה זה הלך והידרדר".



"שיתפתי את הפסיכולוגית שלי רק לאחר שנים מכייון שלקח הרבה זמן בעצם להבין מה היה שם וזה גם חלק מהמניפולציה. מדובר בבן אדם מאוד מניפולטיבי. עובדה שאף אחד לא דיבר עד עכשיו".
הנהלת הטכניון, בו עובד כיום נבנהויז הודיעה מוקדם יותר היום כי המנצח הוצא לחופשה לזמן בלתי מוגבל בעקבות הטענות נגדו. נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא אמר בראיון ל-103FM: "הוא עובד בטכניון 15 שנה והגיע עם המלצות מאוד טובות. לא היה לנו מושג על העבר שלו. הוא היה מרצה מצטיין תמידי, הסטודנטים העריצו אותו, לא היתה נגדו תלונה אחת. מקיימים כרגע בדיקה מעמיקה בנושא".

 
 

פרופ' פרץ הוסיף: "לא דיברתי איתו. הוא יצא לחופשה ביוזמה משותפת שלו ושלנו. הוא ידע שהסיפור עומד לצאת. כרגע הדברים נמצאים בבדיקה משפטית ולאחר שנלבן אותם נדע מה לעשות".