"הוא לא הסתכסך עם אף אחד אף פעם": איתי מור, שנרצח אתמול על ידי שכנו באשדוד, היה דמות מוכרת בעיר. מור היה עובד נמל אשדוד וגולש גלים, שהיה מוכר היטב בקרב קהילת הגולשים.  חבריו של איתי, רבים מהם מעולם גלישת הגלים, ספדו לו אתמול והיום (חמישי). 


אחותו של איתי, שני, סיפרה על אחיה: "איתי היה אחד האנשים הכי מקסימים עלי אדמות. אהוב. אין אחד בעיר שלא הכיר אותו ואהב אותו. הוא גלש בים עם סקייטבורד הביא ארבעה ילדים מדהימים לעולם הזה השאיר לנו מורשת מדהימה ואני מקווה שאנחנו נוכל להצליח להמשיך במורשת הזו".
 
על נסיבות הרצח אמרה שני: "לפי מה שאני מבינה ממה שעמית אומרת, הוא ירד למטה לזרוק את הזבל והשכן פתח את הדלת דקר אותו וסגר את הדלת. דקר אותו שתי דקירות ואחת מהן הייתה קטלנית".

 
 
"אי אפשר היה להתווכח איתו", אמרה האחות השכולה, "לא היה על מה לריב איתו, כולו אור ואהבה. הוא טהור. אין על מה לריב איתו. הם לא דיברו, זה מישהו שלא ראו אותו בכלל לא היה פה. פשוט פתח את הדלת דקר את האיש הראשון שהוא ראה וחזר הביתה. אין לנו מושג למה. הוא לא הסתכסך עם אף אחד אף פעם".

מישל אלביליה כתב בפייסבוק: "ככה ורק ככה כולנו נזכור אותך: חיוך רחב עיניים טובות ותלתלים שובבים. איתי מור הבן של רחל מור המורה לריקודי עם. אישה משכמה ומעלה שגדלה בן לתפארת מדינת ישראל. כל כך עצוב אתה תיהיה חסר לכולנו בים ביבשה ובלב. זאת הייתה זכות להכיר אותך לגלוש איתך ולהחליק איתך. סבביתה איש יקר שכמותך. תנוח על משכבך".

  
 
טיראן רווה כתב: "נלקח אדם זהב, איתי מור. נשארנו ללא מילים, פשוט הלם. הרבה חשבו שאנחנו אחים והלוואי והיה לי אח כמו איתי מור. אני לא מפסיק להגיד את השם איתי מור. רק טוב היה בו וחיוך תמידי איתי מור. לעולם לא נשכח את איתי מור. החיים היום יותר עצובים. איתי מור ת.נ.צ.ב.ה. תנוח בגן העדן במיקומך הטבעי איתי מור".

 

"חברות של 30 שנה שנגדעת באבחת סכין באקט של טירוף", כתב שי חתואל. "לכל אחד יש תפקיד בעולם הזה ואתה איתי מור, אהובי, אחי היקר, היה לך תפקיד חשוב: פשוט להיות אתה - המודל לחיקוי, האור והאהבה, הפשטות הפרופורציה לחיים של כולנו".
 
"ישבנו אצלי בפיק בזיקים שבוע שעבר והייתי גאה שאתה יושב לידי במים והשווצתי בך לחברה מסביב. אתה שרסיסי החיים שלך נגעו בי כל כך הרבה שנים ועדיין המבט הנוקב שלך והאשדודית המדוברת שלך הדירה הישנה בא', הסטיישן דיזל הישן הנסיעות עם אסף לגלוש ממרח הבירה שלך וארוחת הבוקר. כמה זה קשה ולא נתפס שהשארת חור ענק לחברים ילדים לעמית אשתך להורים. אני עדיין לא מעכל שאתה לא פה. אוהב אותך מלא אח יקר שלי. ניפגש על גל כחול במים צלולים על חוף לבן".
 
 
כאמור, מור, בן 45 במותו, נרצח אתמול בשעה שיצא לזרוק את הזבל. בדרכו לחדר המדרגות עט לעברו השכן הזועם כשהוא מצויד בסכין, באמצעותה דקר אותו מספר דקירות בפלג גופו העליון, מה שגרם בסופו של דבר למותו של הקורבן. רעייתו, ששמעה את זעקותיו, יצאה אל חדר המדרגות בריצה, ונחרדה לגלות את בעלה מוטל בחדר המדרגות. בית המשפט הסיר היום את צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה ובית המשפט האריך את מעצרו בשמונה ימים.