אתמול התרחש חיסול לאור יום באי התאילנדי קוסומי, בו מאור מלול, המוכר למשטרה, נדרס על ידי שני ישראלים. כתב הפלילים בוקי נאה סיפר ב-103FM את פרטי הפרשה: "תאילנד הרבה יותר קרובה לסין מאשר לישראל כך שמצלמות האבטחה יותר זולות ולכן הן נמצאות בהמוניהם גם בתאילנד, הכל מצולם והכל מתועד על פי חוק".



כתב הפלילים ציין כי "רבים מאיתנו עושים עסקים בארץ ואז יוצאים לנפוש בתאילנד - המקום האולטימטיבי לנפוש בו עם איים ומסיבות. לפני שנתיים מאור מלול נסע יחד עם רון שבח בג'יפ, כשיחד דרסו וניסו להרוג את ברוך בוקל בעיר נתניה. המשטרה עצרה את השניים לאחר האירוע ועל מאור מלול נגזר להיכנס שנתיים בכלא אך הוא השתחרר על סמך התנהגות טובה והחליט לנפוש בתאילנד. ברוך בוקל לא שכח ולא סלח ויצא לנקום בו בתאילנד באמצעות אחיו וחברו שדרסו את מאור מלול בג'יפ. הקם להורגך, השכם להורגו. השניים ברחו בסירה וטיסה, אך הם נעצרו בבנקוק על ידי כוחות הביטחון".



כשנשאל האם היה עליהם להישאר בתאילנד השיב: "בהיסטוריה אנחנו יודעים על המון מקרים של משפחות פשע שברחו לתאילנד ונשארו שם, בסופו של דבר מדובר במקום זול שנוח למחייה. תאילנד היא הבמה לחיסולים ונקמות לישראלים ומאפשרת ביצוע עסקים מפוקפקים באדמתה. נכון לעכשיו למדינת ישראל אין קשר לפרשה הזו, המצלמות תיעדו ואין סיבה להסגיר אותם לישראל. תאילנד שפטה בעבר ישראלים ששהו בבתי הכלא שלהם. מדוע שמדינת ישראל תסכים להאכיל ולהשקות את השניים שביצעו את הרצח הזה?"



כזכור, משטרת תאילנד הפיצה אתמול את הסרטון והתמונות של מה שהיא כינתה "שני מאפיונרים ישראלים", זאת במטרה לסייע במעצרם. מאוחר יותר נטען כי שני ישראלים הובאו לתשאול במשטרה המקומית. בתקשורת התאילנדית דווח כי באירוע נפצעו גם רעייתו של העבריין ואחד מאחיו.



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן