חילוקי הדעות בין מובילי הפגנות המחאה נגד השחיתות השלטונית במוצאי שבת נמשכים. מני נפתלי פרסם אמש (שני) פוסט בפייסבוק בו התייחס לפיצול בינו לבין אלדד יניב וגילה כי בעוד הוא יוביל הפגנה בפתח תקווה יניב לא צפוי להצטרף אליו, מה שיוביל לשתי הפגנות נפרדות, כאשר יהיה מסקרן לראות את כמות המפגינים שיגיעו לכל אחת מהן. 



"חברים, בזמנו, יצאתי למחאה משום שראיתי כיצד מדינת ישראל פועלת מאחורי הקלעים מבלי שהאזרח הקטן יכול לראות", כתב נפתלי, "יצאתי למחות נגד שומרי הסף והשחיתות השלטונית ממנה נפגעתי. לאורך הזמן, היה לי חשוב לא להכניס זהות מפלגתית להפגנות, וכמובן בלי אומנים".





"אני עובד מהבטן ומהלב וכנראה שרבים מכם שמעו על הפיצול מאלדד יניב", כתב עוד, "לאחר חילוקי הדעות על המסרים שלו בראיון אצל ברקוביץ' ואופירה, הבנתי שהמחאה גדולה ממני ומאלדד וחשובה יותר הזמנתי את אלדד לאחד כוחות בהפגנה בפ"ת. לצערי, אלדד לא מוכן לבוא להפגנה בפתח תקווה ולאחד כוחות למען המחאה".



"אני קורא לאנשים שמתחברים למאבק הנקי מפוליטיקה לבוא ולהתמיד, להמשיך ולהגיע להפגנות שלנו שאינן משויכות לשום מפלגה. חשוב לי שאנשים ימשיכו, יאמינו וישמרו על התקווה שיש אפשרות לשנות את המציאות ואת השיטה", הוסיף, "כשנוציא מיליון איש לרחובות – נוכל להגיע ולדבר על יצירת כוח פוליטי או על שינויים בממשל. עד אז – אנחנו כאן. נלחמים חזק. נגד השחיתות. בעד מדינה טובה יותר".



כזכור, למעריב אונליין נודע ביום שני האחרון שבין השניים יש קרע, וכי נפתלי מתכננן להחזיר את המחאה לפ"ת בסופ"ש הקרוב. "אמרתי לאלדד שהוא לא מנהל את המחאה, אני מנהל את המחאה", אמר נפתלי למעריב. "נותנים שבוע מנוחה לשוטרים בתל אביב וחוזרים לכיכר גורן. מדהים שהיועמ"ש שיתף את השקר על בית הכנסת. הימין עושה ספינים, כשדוד ביטן היה בתפקיד, אז הוא היה מדליק את המחאה ואילו אמסלם בינתיים שקט, אנו מחכים לו שיתחיל להגיב". 


נפתלי גם הביע תרעומת על הראיון שהעניק אלדד יניב לאופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתוכניתם ביום שישי האחרון. כזכור, הראיון של נפתלי בתוכנית המדוברת נגמר בפיצוץ גדול, תרתי משמע, כאשר נפתלי נטש את האולפן באמצע וביקר את ברקוביץ' בחריפות לאחר שהאחרון תקף אותו לכל אורך הראיון וטען ש"נפתלי לא גבר". נפתלי אמר כי "זה לא מקובל שאלדד הלך לתוכנית של אופירה ואומר שם שביבי לא מושחת". 

בציוץ שפרסם כתב ש"אנחנו במוצאי שבת עוזבים את תל אביב לשבוע אחד. לאן אנחנו עוזבים? כולכם יודעים. אנחנו הולכים לומר למנדלבליט שלא שכחנו אותו. עוד חודש אתה מקבל את ההמלצות - אז תעשה איתם מה שצריך לעשות איתם. אתה לא יועץ משפחתי של נתניהו, אלא יועץ משפטי לממשלה".