לאחר פגישה מתוחה עם המפכ"ל רוני אלשיך, ניצב רוני ריטמן הגיש בקשה לפרוש מתפקידו כראש יחידת להב 433. בו הוא מכהן מאז שנת 2014. כתב הפלילים בוקי נאה התייחס היום (רביעי) ב-103FM לפרישה ולפרשה שהובילה את ריטמן לסיום תפקידו. "לדעתי רוני ריטמן ביקש לסיים את תפקידו אחרי שלוש שנים וחצי כשהתקן במשטרה קובע שהתפקיד הוא ל-32 חודשים", אמר נאה, "הוא אולץ לבקש לסיים את תפקידו ולאחר שלוש שנים וחצי גם מגיע לו לקבל תפקיד חדש".

עוד הוסיף כתב הפלילים: "בוקר אחד הגיעה קצינה מהמשטרה וסיפרה שהאיש ניסה למשוך אותה ולנשק אותה לפני חמש שנים. נטען שלשניים היה רומן לאחר שהאיש שלח הודעה פרטית בטעות לקבוצת הקצינים המשטרתיים במקום לאותה הקצינה. התברר שיש במודיעין ברדק שלם והוחלט להדיח אותו. הוא הושעה ועבר חקירת מח"ש עד שהוחלט להחזירו למשטרת ישראל כראש להב 433. במהלך תקופתו בתפקיד החל מבול של פרשיות חשובות שהגיעו עד לדלתו של ראש הממשלה".


המנחה ספי עובדיה התייחס לדבריו: "מדובר במפקד היחידה הכי חשובה במדינת ישראל שנלחמת בשחיתות. הוא היה צריך להיות סמל, להיות נקי אפילו מכל דבר משמעתי. למרות הפרשיה המפכ"ל מינה אותו מחדש לתפקיד". בוקי נאה הסביר כי "מדובר בטענה שלא הוכחה. הדבר הראשון שהמפכ"ל עשה היה למנות את ניצב רוני ריטמן לתפקיד". 
ניסים משעל ציין: "יש להדגיש שהתגלה כי כשאותה הקצינה שהגישה את התלונה גם ניהלה רומן עם ראש המחלקה והיו חשדות שהיא מנהלת גם רומן עם המפכ"ל לשעבר דנינו". "אכן כך", ענה נאה, "ריטמן כבר ביצע תפקידי שטח בעבר ואני מניח שלאחר הדיון בבג"ץ יחליטו איזה תפקיד הוא יקבל במשטרת ישראל. בכל מקרה הוא לא אנס אף גברת".
עריכה: איתמר זיגלמן