התוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ, "אופירה וברקוביץ", שמשודרת בקשת 12, לא מפסיקה לחולל סערות מהרגע שעלתה לשידור. מפיצוץ הראיון עם מני נפתלי, דרך הראיונות עם הזמרת נסרין, סתיו סטרשקו וענבל אור. נראה שאין תוכנית של הצמד הכי חם בטלוויזיה כרגע, שלא מעוררת תגובות נזעמות ממישהו.  

בתוכנית האחרונה של השניים ששודרה ביום שישי, תקפו ברקוביץ' ואסייג בחריפות את שרת התרבות מירי רגב. בפתח התוכנית התייחס ברקוביץ' לסרטון בו נראתה רגב בשבוע שעבר מחמיאה לראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "היה לי שבוע נהדר עד שמירי רגב הרסה לי אותו. אני פונה אלייך, מירי רגב, ישבתי בסלון וראיתי את הליקוק הזה, ורציתי להקיא על הליקוק הזה, שהגעיל את כל המדינה כולל את השרים שישבו לידך, ואף אחד אפילו לא רוצה להגן על הליקוק הזה, גועל נפש, איכס". 

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. צילום מסך
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. צילום מסך
גם אסייג לא חסכה ביקרות מהשרה, הפעם על רקע סרטון שהעלתה רגב ממשחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים לבני סכנין: "אני חושבת שהיא בעצמה צריכה להתפטר ולהגיד 'לא מגיע לי'. השבוע היא בחרה להעלות סרטון מאצטדיון טדי עם אוהדי בית"ר. המילים באמת נורא נחמדות והיא ראתה ושמעה את הקריאות 'מוות לערבים'. איך את בתור שרה  מרשה לעצמך להעלות כזה סרטון?" 

ברקוביץ' הוסיף :"היא באה להתסיס, בגלל זה היא באה למשחק של בית"ר נגד סכנין. זו לא התנהגות של שרת ספורט. איך שהיא מלקקת לו אל תתפלאי אם היא תהיה סגנית ראש הממשלה". כאשר אסייג הזמינה את רגב להגיע לאולפן ולענות על שאלות, ברקוביץ' התפרץ: "אני מעדיף שלא תבוא. אני לא יכול לסבול אותה. אל תבואי" .