לאחר סוף שבוע גשום במיוחד, הבוקר (ראשון) נפתחה שוב עונת הסקי באתר החרמון, כאשר מאות גולשים הגיעו למקום וגלשו במסלולי הסקי שהוכשרו אתמול במיוחד לשם כך, זאת לאחר שירדו כ-50 ס"מ שלג במפלס התחתון וכ-70 ס"מ בעליון.



בתוך כך, מזג האוויר היום צפוי להיות מעונן חלקית והטמפרטורות יעלו במקצת. בצפון הארץ ובמרכזה יתכן גשם מקומי קל. הלילה יהיה מעונן חלקית, ייתכן גשם קל לאורך מישור החוף. הטמפרטורות החזויות ברחבי הארץ: בטבריה: 17-9 מעלות, בחיפה, 14-8 מעלות, בתל אביב: 15-9 מעלות, בירושלים: 11-5 מעלות, בבאר שבע: 15-7 מעלות ובאילת: 19-10 מעלות.

עונת הסקי נפתחה בחרמון. צילום: אתר החרמון


בתחילת החורף היו מי שניבאו שנה של בצורת והדאיגו מאוד את החקלאים, אבל כל מי שפתח את החלון בסוף השבוע יכול היה להתרשם שהתחזיות העגומות היו כנראה מוקדמות ומוגזמות, או כפי שאמרו אתמול מבקרים בגליל: "הבצורת הכריזה על יציאה לנבצרות". גם הגופים הרשמיים במדינה מבינים שככל הנראה התחזיות “השחורות” על שנת בצורת היו מוקדמות מדי.



גולשים בחרמון. צילום: אתר החרמון
גולשים בחרמון. צילום: אתר החרמון


עונת הסקי בחרמון. צילום: אתר החרמון
עונת הסקי בחרמון. צילום: אתר החרמון



הגשמים החזקים והמתמשכים שירדו בסוף השבוע ובשבוע שעבר הופכים את ינואר לחודש עם כמויות משקעים גבוהות מהממוצע באזורים שונים בארץ.


“גשמי הברכה שפקדו אותנו בימים האחרונים מעלים אותנו לכ־90% מממוצע המשקעים לעונה זו ומאפשרים להימנע משנת בצורת”, אמר אמש שר האנרגיה, ד”ר יובל שטייניץ.