לא שקט במשטרת ישראל. תאונת דרכים קשה בין קצין משטרה בכיר, ושוטר רכוב על אופנוע מאגף התנועה, התרחשה ביום רביעי שעבר ובנס גדול הסתיימה ללא פגיעות קשות בנפש. על פי החשד, חצה הקצין הבכיר את הצומת באור אדום, ופגע באופנוע משטרת התנועה שהגיח מהרמזור הנגדי ונכנס לצומת באור ירוק. כתוצאה מהפגיעה, הוטח רוכב האופנוע על הכביש ונזק רב נגרם לאופנוע עצמו.

 
התאונה אירעה בסמוך לכניסה לבניין המטה הארצי, ברחוב שייח ג'ארח בירושלים. ככל הנראה, פנה הקצין באור אדום והתנגש בעוצמה רבה, ברוכב האופנוע שנפצע באורח בינוני. צוות מד"א שהגיע למקום, פינה את רוכב האופנוע לבית חולים, שום אובחנו חבלות שונות בגופו. צוות בוחני התנועה של המשטרה, הוזנקו למקום ופתחו בחקירה הכוללת איסוף התיעוד ממצלמות ההבטחה, ובחינה כללית לנסיבות האירוע.

המטה הארצי. צילום: קובי גדעון, פלאש 90
המטה הארצי. צילום: קובי גדעון, פלאש 90

"באירועים דומים, באופן אוטומטי נשלל רישיון הנהיגה של נהג הרכב הפוגע מנהלתית והוא מוזמן לדין, כאן נראה שההתנהלות שונה וזה לא משמש דוגמה", טען קצין בכיר והוסיף: "ברור שמדובר בתאונה בשוגג בגלל חוסר תשומת לב, אבל מן הראוי היה לטפל באירוע בצורה אחרת. לאחרונה, יש יותר מידי מקרים שבהם מעורבים שוטרים וניידות בתאונות דרכים ובלי כל קשר לאירוע האמור זה מצביע על נורמות התנהגות של השוטרים".


ממשטרת ישראל נמסר: 
"מיד לאחר התאונה, נפתחה חקירה ע"י בוחני תנועה של המשטרה. בניגוד לנטען, השוטר (רוכב האופנוע) נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי. עוד באותו היום שוחרר לביתו, וחקירת נסיבות התאונה עודנה מתנהלת בימים אלו".