בעקבות חשיפת ההקלטה אתמול בה נשמעת רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו צורחת על יועץ שלה, סיפרה הבוקר (שני) ב-103FM שפרה שחר, מנכ"לית 'בית חם לכל חייל' וידידתה של שרה נתניהו, על יחסיה עם הגברת וקראה לכלי התקשורת להפסיק לעסוק בשטויות: "אני מכירה את שרה נתניהו לאחר עבודה משותפת ואינטנסיבית יחד בארבע שנים האחרונות ומעולם לא ראיתי שום בעיה בהתנהגותה, כששמעתי את הקלטת בלופים אמרתי לעצמי שלכל אחד יש שעות בהם הוא צועק ויוצא מכליו. זה אנושי".

ספי עובדיה התייחס לדבריה: "לכל אחד? שימי לב מה הוציא אותה מהכלים, מדובר בידיעה בגב העיתון שמטרתה הייתה דווקא להחמיא לה. איך יצאה ממנה כזו תגובה?". שחר השיבה: "אני לא נכנסת לזה, גם אני לעיתים רבה עם בעלי על מברשת שיניים - מדובר בשטויות מלפני תשע שנים. כבר יותר מ-20 שנה התקשורת מחפשת כותרות לא מפרגנות על משפחת נתניהו, אני מרחמת עליכם ועל עם ישראל שבשטויות כאלה עסקינן. הגברת נתניהו מבצעת מלאכה מצוינת בתור רעיית ראש הממשלה גם בעשייה הציבורית וגם בתפקידה הייצוגי בכל הביקורים הממלכתיים בארץ ובחו"ל. נבחר הציבור הוא ראש הממשלה, אם ישנה בעיה בתפקודו יש בכך עניין לציבור אך כולנו יודעים שאין שום בעיה בתפקודו. בארבע שנים שאני מכירה את רעיית ראש הממשלה אני יודעת לומר שהיא מייצגת אותנו בכבוד, אפילו יותר מקודמותיה".

הקלטת שרה נתניהו. צילום: באדיבות וואלה


"לא דיברתי איתה מאז פרסום הקלטת", הוסיפה שחר. "אמש היא הייתה בטקס יום השואה הבינלאומי בצפון ולא התעסקה בזה". כשנשאלה האם לדעתה הפרסום חסר הצדקה לאחר עשרות העדויות של אנשים שעבדו בחזקתה השיבה: "אני מכירה עובדות שלא יגידו מילה רעה עליה אלא רק מילים טובות, לכל אחד והמטרות שלו. גם אני צעקתי על העובדים שלי והתנצלתי על כך לא פעם, אני משוכנעת שגם היא מתנצלת מידי פעם בפני העובדים על התפרצויותיה. קורים לכולנו מקרים בהם אנחנו כועסים וצועקים יותר ממה שהיינו רוצים, זה אנושי. העיסוק בשלושים שניות מביכות שכאלה מזעזעות אותי. רוב אזרחי מדינת ישראל עוסקים בדברים טובים ולא ברכילות צהובה, אתם יושבים במגדל הגבוה שלכם, חיים בסרט וחושבים שכל עם ישראל אוכלים את הזבל שאתם מאכילים אותו. אתם טועים ובגדול".
דרור רפאל הגיב לדברים: "אני מעולם לא שמעתי מישהי צועקת ככה", ניסים משעל הוסיף ושאל: "האם ייעצת בעבר לגברת נתניהו לפנות לטיפול?". שחר השיבה: "מה פתאום! מעולם לא ראיתי שום דבר. אני לא מאמינה לך שלא שמעת צרחות שכאלה מעולם. הגברת נתניהו חזקה מאוד ועומדת בחוזקה מול כל הדברים הנוראים שהתקשורת אומרת עליה. אני יודעת מהיכרות אישית על דברים נוראים של ראשי ממשלה קודמים ונשותיהם והתקשורת בחרה שלא לפרסם מפאת כבודם. אני מצטערת אם לא אמרתי את מה שאתם רציתם לשמוע, דיברתי רק אמת".
עריכה: איתמר זיגלמן