ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, יחזור ביום רביעי הקרוב ללשכתו בעירייה, זאת לאחר שנעדר ממנה מאז התפוצצה חקירת פרשת השחיתות, בה היה גם מעורב ח"כ דוד ביטן. לפי הבקשה, שהופנתה היום (שני) לבית המשפט השלום בראשון לציון ייאסר על צור להשתתף בוועדה המקומית לתכנון ובנייה עד ל-24 לאפריל. כמו כן, ייאסר עליו להשתתף בדיוני ועדת המכרז. בנוסף, יורה בית המשפט על איסור של צור לדון בכל נושא הקשור במי מהמעורבים בפרשה ומתנהל בעיריית ראשון לציון. 

צור היה עצור בפרשה ונשלח למעצר בית בתנאים מגבילים, בהם נאסר עליו להיכנס למשרדי העירייה, למשרדי תאגידים עירוניים אחרים, כל זאת במסגרת החקירה. נציין כי במהלך החקירה הסמויה התחקו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 אחרי מסמכים והקלטות שבוצעו בין היתר בחנות הרהיטים "מצדה", שבבעלות איש העסקים משה יוסף, מקורבו של ח"כ ביטן, החשוד ששימש בנקאי בהעברת כספי השוחד אל ח"כ ביטן. 
באחת ההקלטות תועדה פגישה במשרדו של יוסף, בה נטל חלק לבד מח"כ ביטן ויוסף גם ראש עיירית ראשון לציון דב צור. הפגישה עסקה בבקשתו של יוסף לתת לחברה שהוא קשור אליה לנהל את פרויקט האלף - הקמת מתחמי תעשייה, מסחר ונופש בשטח של אלף דונם בעיר ראשון לציון. באותה פגישה נשמע צור כשהוא מסביר לביטן וליוסף כיצד לנסח את מכתב הבקשה שהופנה לחברה הכלכלית בניסיון לוותר על קיום הליך של מכרז.

נציין כי חרף האמור, הבקשה שהופנתה נדחתה על ידי היועצים המשפטיים של החברה הכלכלית. במשטרה רואים בעצם מעורבותו של צור בסיוע בניסוח המכתב חשד לביצוע עבירות של הפרת אמונים, זאת למרות שבמהלך עדותו של יוסף, שהפך לאחת הדמויות המרכזיות בפרשה, הוא מנקה לכאורה את צור ממעורבות בעבירות כלשהן וטוען כי לא ידע על הקשר המושחת לכאורה, בינו לבין ח"כ ביטן, בין היתר בהקשר לפרויקט האמור.

פרקליטיו של דב צור, עו"ד גיורא אדרת, יפעת מנור-נהרי וטל שפירא מסרו בתגובה כי "יש לברך על חזרתו של ראש העיר לעירייה, להמשך פעילותו הציבורית החשובה. כל פעולותיו של ראש העיר נעשו כשטובת העיר ותושביה עומדת לנגד עיניו ואנו משוכנעים כי ממצאי החקירה יעלו מסקנה דומה".