התפתחות בתיק הרצח באשדוד: אמיר בסטיקר שחשוד כי רצח את שכנו איתי מור אינו כשיר לעמוד לדין, זאת לפי חוות דעת פסיכיאטרי שהוגשה לבית המשפט. כך לפי דיווח שפורסם היום (שלישי) ב"החדשות". מור, בן 45 במותו, נרצח בשעה שיצא לזרוק את הזבל. מחקירת המשטרה עלה כי בדרכו לחדר המדרגות עט לעברו השכן הזועם כשהוא מצויד בסכין, באמצעותה דקר אותו מספר דקירות בפלג גופו העליון, מה שגרם בסופו של דבר למותו של הקורבן. רעייתו, ששמעה את זעקותיו, יצאה אל חדר המדרגות בריצה, ונחרדה לגלות את בעלה מוטל בחדר המדרגות. 
אחותו של איתי, שני, סיפרה על אחיה: "איתי היה אחד האנשים הכי מקסימים עלי אדמות. אהוב. אין אחד בעיר שלא הכיר אותו ואהב אותו. הוא גלש בים עם סקייטבורד הביא ארבעה ילדים מדהימים לעולם הזה השאיר לנו מורשת מדהימה ואני מקווה שאנחנו נוכל להצליח להמשיך במורשת הזו".
על נסיבות הרצח אמרה שני: "לפי מה שאני מבינה ממה שעמית אומרת, הוא ירד למטה לזרוק את הזבל והשכן פתח את הדלת דקר אותו וסגר את הדלת. דקר אותו שתי דקירות ואחת מהן הייתה קטלנית".

"אי אפשר היה להתווכח איתו", אמרה האחות השכולה, "לא היה על מה לריב איתו, כולו אור ואהבה. הוא טהור. אין על מה לריב איתו. הם לא דיברו, זה מישהו שלא ראו אותו בכלל לא היה פה. פשוט פתח את הדלת דקר את האיש הראשון שהוא ראה וחזר הביתה. אין לנו מושג למה. הוא לא הסתכסך עם אף אחד אף פעם".