סיפורה של תיירת חרדית כבת 20 שביקרה בישראל והוטרדה מינית על ידי נהג אוטובוס של חברת "קווים" בשעה שביקשה להגיע ליעדה, הובא היום (שלישי) בכאן ב'. בראיון שנערך עם קרוב משפחתה, הוא סיפר על מה שעבר עליה כשהייתה בדרכה להיפרד ממנו לאחר שהותה בארץ. "היא עולה לאוטובוס, ואיך שהיא שואלת את הנהג אם הוא מגיע לשכונת חפציבה, הנהג מחזיק לה את היד בחוזקה", סיפר, "היא הזיזה את היד, והנהג החזיר אותה. אחר כך היא המשיכה להזיז את היד, ולאחר מכן הוא אמר לה שהרב קו שלה לא טוב והוסיף "תחזיקי אותו חזק כדי שייתפס". 
"לקראת סוף הנסיעה הוא אמר לה, תישארי, אני פונה שמאלה, אני אשים אותך בתחנה. היא סירבה בנימוס. היא מצלצלת לרדת, והוא עוצר את האוטובוס. היא ירדה למטה ורצה אלינו. אנחנו חיכינו לה שתבוא, ואז היא נכנסה בלי לדפוק בדלת אפילו והחלה לשטוף ידיים בטירוף. שאלתי מה קרה, היא לקחה אויר וסיפרה לי את הסיפור".
"התקשרתי לחברת "קווים", שם מיד לקחו את כל הפרטים. הם פעלו מיידית. והתברר לנו כי היו עוד נשים שהתלוננו כי הבחור על הקו אמר לנו 'יש פה עוד תלונה על אותו נהג, אתה בטוח שהיא לא התקשרה כבר? לקחתי אותה למשטרה, זה לא היה קל לבחורה חרדית. היומנאית שואלת אותנו מה קרה, ומה את רוצה? היא אמרה, את רוצה להגיד שזאת הטרדה מינית? אמרתי לה, כאילו, ברור, זאת הטרדה מינית. אם את לא רואה בזה הטרדה מינית אז את בבעיה חמורה". 

"לאחר מכן אמרו לנו 'החוקרת עסוקה, ייקח לפחות שעה. תשאירו טלפון. בסופו של דבר לא חזרו אלינו. אני חזרתי אליהם שלוש פעמים, ולא חזרו אלינו. הבעיה הגדולה היא שכרגע זה לא יעזור, כי היא לא בארץ"".
במשטרה מסרו בתגובה לכאן ב': "אותה יומנאית הסבירה להם אודות העומס הקיים וזמן ההמתנה הצפוי. היא הציעה שתתקשר, והם הסכימו לכך. בשום שלב לא נאמר שתלונתה לא תטופל והם מוזמנים להגיע ולהגיש תלונה". 
מחברת קווים נמסר בתגובה: "הנהג העובד הושעה ובקרוב יתקיים לו בירור אצל הממונה להטרדות מיניות בחברה".