לאחר שיחת הנזיפה שערך מפכ"ל המשטרה לניצב רוני ריטמן, מפקד יחידה להב 433, טענה צ', המתלוננת נגדו, כי היא "למפכ"ל יש יכולת מיוחדת לטפח קצינים שתקפו מינית", כך נחשף הערב (רביעי) ב"החדשות". בשיחה עמה היא אף אמרה כי "כנראה מטרת העל היא לחסל אותי, וזה לא יקרה. הצדק ינצח". 



"לקח לי הרבה להתאושש מההלם", אמרה בתגובה לאמפתיה שגילה המפכ"ל לריטמן. "מצד שני", הוסיפה, "אני כבר לא מצפה מהמפכ"ל אלשיך לשום דבר. יש לו יכולת מיוחדת מאוד לטפח קצינים בכירים שהטרידו ותקפו מינית ומצד שני, מנגד, לרמוס ולהשמיץ ולהכפיש קורבנות עבירות מין. מה שהוא עושה לי זה פשוט לא ייאמן, הגיהנום שאני עוברת".



לטענתה, "כל פעם מחדש אני חושבת ששמעתי הכל, שראיתי הכל, שקראתי הכל, ואז באה מכה נוספת. כנראה שמטרת העל שלהם היא פשוט לחסל אותי, וזה פשוט לא יקרה. האמת והצדק ינצחו".



בתגובה לראיון בתכניתם של אסף ליברמן וקלמן ליבסקינד בכאן ב', בו טען ריטמן כי המקרה בינו לבין המתלוננת הנו "זניח", וכי היה מגדיר אותו כך גם אם היה קורה לבתו, אמרה: "אני ורבבות אנשים ששמעו את זה במהלך היום הזדעזעו, נשימתם נעתקה. יותר חמור מזה שמפכ"ל לשעבר מרשה לעצמו להתבטא בצורה מיזוגנית ומזעזעת שכזאת, מה שחמור לא פחות זה שהמפכ"ל אלשיך לא מצא לנכון להתנער מהדברים החמורים האלה. ואני חושבת שזה מעיד כאלף עדים על צורת המחשבה שלו ועל דרך הפעולה שלו".