"לא צפיתי את העימות עם מני נפתלי", כך אומר הבוקר (חמישי) עוד אלדד יניב, ממובילי המחאה נגד השחיתות. בשיחה עם ירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל, אמר יניב כי המחאה יותר חשובה מאשר לשחק לידיהם של אנשים מסוימים. לדברי יניב, הוא ונפתלי יחזרו לשתף פעולה "יותר מהר ממה שאתם חושבים. זאת מחאה ארוכה ויש בה עליות וירידות. מה שחשוב זה ההתמדה".

עורך הדין, שכבר ניסה את כוחו בכניסה לפוליטיקה, התייחס לטענות של מני נפתלי לפיהן כל מה שהוא רוצה לזה לנצל את המחאה כדי לרוץ לכנסת. "בעיניי, אנשים שעושים דברים חשובים לציבור, גם אם הם פוליטיקאים, צריך למחוא להם כפיים. אם הם מרוויחים מזה באופן אישי, מצוין".
"אני במחאה נגד השחיתות כבר שבע שנים, זה הרבה זמן. עשיתי כמה ניסיונות להיכנס לפוליטיקה ואני אמשיך ואתמיד ואנסה להיכנס לפוליטיקה כי מי שרואה מה אני עושה מבחוץ, שיחשוב מה אני אעשה מבפנים". 

יניב התייחס למחאה המודשת נגד היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אביחי מנדלבליט ואמר כי הוא חייב דין וחשבון לציבור על מצב החקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "חבל שהיועמ"ש לא הקשיב לעצמו בוועדת הכנסת כשאמר לחברי הכנסת שהוא מבין את החשיבות העצומה שיש בדיווח לציבור על מה שקורה בחדרי החקירות".
לבסוף התייחס יניב לטענה כי המחאה נובעת ממניעים פוליטיים וכי רוב המפגינים רוצים לראות את נתניהו מוחלף, ואין קשר לשחיתות. "אמרתי 200 פעם שנתניהו מושחת ברמה הציבורית. אין לזה קשר לחזקת החפות שלוף ולזכותו להיאבק על שמו בבית המשפט. אני פשוט מיישם עליו את הסטנדרט שהוא הציב לאהוד אולמרט".