חשד לרצח: בתום מצוד של למעלה משעה, במהלכו הוצא מסוק לאוויר והוצא איכון למכשירו הנייד של החשוד במעשה, איתרו היום (חמישי) שוטרי מרחב השפלה את החשוד ברצח בקרית עקרון, בנה של המנוחה, בן 23. לפי החשד, הצעיר, המוכר כמעורער בנפשו, נמלט לאשדוד זמן קצר לאחר המעשה. לאחר שאותר החליט להסגיר את עצמו לשוטרים ואז הודה בפניהם: "רצחתי את אמא". החשוד נלקח לחקירה במרחב השפלה. 



אישה בת 48 נמצאה ללא רוח חיים היום בצהריים בדירה בקריית עקרון. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע איתרו אותה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון וקבעו את מותה לאחר שנדקרה למוות. יש לציין כי הקריאה בנושא התקבלה על אישה שנמצאה על סימני דקירה בפלג גופה העליון במטבח ביתה. בן המשפחה, שהיה אמור להימצא בבית, לא אותר ובמשטרה פתחו במצוד אחריו, שבסופו, כאמור, הוא נתפס.



פרמדיק מד"א, אופיר שיש, סיפר כי "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה. בתוך הדירה ראינו אישה כבת 48 מחוסרת הכרה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה". 



שלשום, המשטרה עצרה חשוד במעורבות ברצח אישה בת 70 בדירה בנתניה. החשוד ככל הנראה התגורר במקום והיה מוכר לנרצחת והמשטרה חושדת כי הוא היכה אותה למוות.



מדובר בדירה מחולקת שבה מתגוררים מספר דיירים. נציין כי האירוע מלפני יומיים שבו התבצע רצח במהלך שוד, גם הוא בנתניה, אינו דומה במאפייניו לאירוע הנוכחי ולכן ההערכה היא שעל פניו לא מדובר באירוע פלילי קודם שהוביל לרצח, אלא כפי שציינו, התפתח בסיטואציה שנוצרה בזירה עצמה.