יום לאחר פרסום הכתבה בה נטען כי האמן בועז ארז קיים קשרים מיניים עם תלמידותיו בבית הספר תלמה ילין, הוא שם קץ לחייו בסוף השבוע האחרון. תלמידתו לשעבר, נויה שגיב, סיפרה הבוקר (ראשון) ב-103FM על הימים בהם למדה בבית הספר תלמה ילין וביקרה את ההחלטה לפרסם את הכתבה לאחר שהתריע כי בכוונתו להתאבד: "הייתי תלמידתו במשך שלוש שנים בחוג לאומנות ולציור בשנות ה-90. אני יכולה לומר שאף אחד לא הופתע מהפרסומים. מדובר במעשים שהיו אז מותרים, כחלק מהאווירה הציבורית, זו לא המציאות של שנת 2018 הכוללת את קמפיין #ME_TOO".

"זהו סיפור מורכב וקשה של מורה אהוב ונערץ שהייתה לו את היכולת להלך קסם על תלמידותיו", הוסיפה. "מדובר על כמה מערכות יחסים ולא על מטרידן או אנס כפייתי. אמנם מדובר בחשד למעשים חמורים ואסורים אך אני חושבת שההחלטה שלו להתאבד היא חלק מהסאגה הזו. מקוממת אותי המהירות בה מערכת "מאקו" בחרה לפרסם את הכתבה למרות שידעה שהוא מאיים להתאבד. מצער אותי לדעת ששדה השיימינג פורח בגלל אוזלת היד של בית המשפט. לא היה קורה כלום אם היו דוחים את פרסום. אני חושבת שהדברים היו צריכים להתפרסם אך מדובר בדיני נפשות, גם בכלא מבודדים אסיר שמצהיר שבכוונתו להתאבד על מנת להגן עליו, לא משנה במה הוא פשע".



לאה גולדין התפרצה לדבריה: "דברי אליי כאמא, האם ילדייך לומדים כיום בתלמה ילין"? שגיב השיבה: "יש לי שני בנים ויצטרכו להחזיק אותי אם אשמע שמישהו נגע בהם. מצד שני אנחנו חיים במערכת חוק, מדובר במעשה פלילי שעליו להיות מטופל מול רשויות המדינה".

עריכה: איתמר זיגלמן