הפעוטה בת השנתיים יעלה רוזנפלד ז"ל, שנדרסה למוות אתמול בנמל תל אביב, תובא היום (שני) בשעות הצהריים למנוחות בבית העלמין ירקון שבפתח תקווה. לבקשת המשפחה, לא יהיה סיקור תקשורתי של הלוויה.



"נפלה עטרת ראשנו, האור שבחיינו, ילדתנו האהובה נדרסה למוות והיא רק בת שנתיים", אמר האב, מקס. מאז האסון הכבוד המשפחה הסתגרה בביתה ברמת גן ובני משפחה וחברים ניסו לתמוך במשפחה בשעותיה הקשות.



מאגף הרווחה של עיריית רמת גן יצרו קשר ומנסים לסייע למשפחה בכל דבר שניתן. בינתיים, נמשכת על ידי בוחני תנועה חקירת האירוע הטרגי, בו דרס קשיש בשנות ה-80 לחייו, שנהג על רכב ג'יפ ניסאן, את הפעוטה למוות.



זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה



בעקבות המקרה שהתרחש לפני כיממה פתחה המשטרה בחקירת המקרה, שמיד בסיומו הנהג עוכב לחקירה ומסר את עדותו בנושא. מנגד, אמה של הפעוטה לא יכלה להעיד עקב מצבה הנפשי הקשה.



מחקירה ראשונית עולה כי מותה של הפעוטה נבע מכך שהיא ככל הנראה החליקה לאמה מהידיים ונפגעה מהרכב, שניסה באותה עת להיכנס לחנייה במתחם, ככל הנראה לא שם אליה לב ודרס אותה.



כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו לפעוטה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים איכילוב בעיר, כשהיא במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. מאוחר יותר נאלצו בבית החולים לקבוע את מותה.