יעלה רוזנפלד בת השנתיים, שנדרסה אתמול למוות על ידי ג'יפ בנמל תל אביב, הובאה היום (שני) למנוחות בבית העלמין ירקון. הנהג, בשנות ה־80 לחייו, נחקר בזירת התאונה. משפחתה של הפעוטה הסתגרה לאחר התאונה הקשה בביתה ברמת גן כשהיא מלווה בצוות של אגף הרווחה העירוני. 
במהלך היום דיבר אביה של יעלה, מקס, על בתו שנהרגה. "ילדה שכל כולה הייתה נתינה. יש לה אח גדול בן שלוש וחצי שיש לו שיתוק מוחין. היא כל הזמן הייתה דואגת לו. היינו קונים להם מתנות בבוקר, ובצהריים כשהוא היה מגיע מההסעה, היא הייתה רצה לקבל אותו ולתת לו את המתנה", אמר רוזנפלד ל"החדשות". 
"למנור, אחיה הגדול יש כסא מיוחד שבנו לו כי הוא לא יכול לעמוד, הוא לא מדבר והוא לא הולך", הוסיף מקס האב, "הם התקלחו תמיד ביחד והיא אף פעם לא הייתה יושבת לו בכסא. רק פעם אחת היא התיישבה ואמרתי לה - 'יעלה, מנור לא יכול לעמוד', והיא מיד קמה".

 
כזכור, מהחקירה עלה כי הפעוטה בת השנתיים מרמת גן הלכה ככל הנראה יד ביד עם אמה ובשלב מסוים היא ככל הנראה נפלה והתנתקה מהאם. באותה העת נהג הג'יפ עצר על מנת לאפשר לרכב אחר לצאת מחניה. לאחר שהרכב יצא, הנהג החל לנסוע כאשר הוא לא מבחין בתינוקת ודרס אותה למוות.