היום הקשה בכבישים נמשך. בבית החולים נקבע מותו של הנער בן ה-16 מטובא זנגרייה התנגש עם טרקטורון בעמוד. הוא פונה לבית החולים "זיו" שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מבירור ראשוני עולה כי מסיבה שטרם ברורה התנגש הרוכב בעמוד גדר איבד שליטה והתהפך או הועף מהטרקטורון, בנוסף מדובר בנהג לא מורשה. בוחני תאונות דרכים חוקרים את נסיבות התאונה.



ובש בכיר במד"א דוד כהן סיפר: "סמוך למושב אליפלט חברתי עם רכב פרטי שהוציא מהשטח צעיר כבן 16 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה במצב קשה מאוד ולא יציב לבי"ח כשהוא מונשם".



עוד היום, רוכב אופניים נהרג לאחר שנפגע הבוקר ממשאית בשדרות רוקח בתל אביב. מותו נקבע לאחר שעות בבית החולים איכילוב.



התאונה הקטלנית בשדרות רוקח. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
התאונה הקטלנית בשדרות רוקח. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



במודיעין עילית נפצע ילד 8 מרכב פרטי. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים תל השומר. כוחות משטרה במקום עיכבו את הנהג ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.



התאונה במודיעין עילית. צילום: מד"א
התאונה במודיעין עילית. צילום: מד"א



בצהריים נהרג גבר כבן 70, אדם נוסף כבן 60 נפצע קשה ואשה כבת 20 נפצעה קל בתאונת דרכים בי שני כלי רכב פרטיים שהתרחשה בכביש 35 סמוך לקריית גת. הפצועים פונו במסוק ובאמבולנס לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מותו של ההרוג נקבע במקום על ידי כוחות הרפואה שהגיעו לזירה. 



עוד הבוקר, גבר כבן 50 נפצע באורח אנוש מפגיעת רכב בכביש 483 מצומת ראש העין לכיוון צומת גנים. הוא פונה לבית החולים בילינסון עם חבלת ראש. 



בעקבות שתי התאונות בהם היו מעורבים ילדים ונערים, נמסר מארגון בטרם כ משנת 2008 מתו 161 ילדים מתאונות דרכים כהולכי רגל. מתחילת השנה מת ילד אחד מתאונות דרכים כהולך רגל ובשנת 2017 מתו 13 ילדים מתאונות דרכים כהולכי רגל.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים: "ביומיים האחרונים אנו עדים להיפגעויות קשות של ילדים בדרכים. כשמדובר בתאונות של ילדים כהולכי רגל ניתן לראות כי במרבית המקרים נפגע הילד כשלא חצה במעבר חצייה, ואחוז גדול יותר מהילדים נפגע כשלא היו בליווי מבוגר. חשוב להקפיד על כך שילד עד גיל תשע לא יחצה כביש ללא ליווי מבוגר, כמו כן יש לתרגל עם הילד חציית כביש בצורה בטוחה ולהסביר את כללי הבטיחות".