מאבטח ישראלי בן 34 נפצע הבוקר (רביעי) באורח קל בפיגוע דקירה שהתרחש סמוך לכניסה ליישוב כרמי צור שבאזור יהודה ושומרון. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו בסיוע כוח רפואה של צה"ל לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים עם פצע דקירה ביד. המחבל חוסל על ידי מאבטח אחר.



בהודעה דובר צה"ל נמסר כי "מחבל הגיע לשער היישוב כרמי צור שבמרחב החטיבה המרחבית 'עציון' ודקר את איש האבטחה במקום. איש אבטחה נוסף פתח בירי לעבר המחבל והרג אותו. האזרח פונה באורח קל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. כוח צה"ל קפץ לנקודה".



פרמדיקית מד"א, דבורה אביעד, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לשער הכניסה ליישוב גבר כבן 34 בהכרה מלאה, הוא התהלך כשידו פצועה מדקירה, בסיוע כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם, כשמצבו מוגדר קל".



האירוע מתרחש יממה אחת בלבד לאחר רציחתו של הרב איתמר בן גל מהר ברכה במתקפת טרור שהתרחשה באריאל. מבירור ראשוני עלה כי המחבל הגיע למקום עם שני סכינים, התנפל על בן גל שעמד בכיכר בכניסה לאריאל ופצע אותו באורח אנוש. מיד לאחר מכן הוא החל לברוח מהמקום, ותוך כדי מנוסתו זיהה אותו קצין שהגיעו למקום עם רכבו וניגח אותו עם הרכב פעמיים, לאחר שבפעם הראשונה המחבל נפגע וקם. בסופו של דבר הוא הצליח להימלט.