ברהנו טגניה, כתב ההפלילים של 103FM התראיין היום (רביעי) לתוכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד, וחשף פרטים נוספים על ניסיון החיסול שאירע היום (רביעי) בבאר שבע, שם נפצע באורח בינוני מוטי אלמקייס, קרוב משפחתו של עד המדינה טל קורקוס ז"ל. "כשאתם פוגשים מישהו על קטנוע T-MAX, כדאי שתתרחקו - כיוון שארגוני הפשע משתמשים בקטנועים הללו למטרות חיסול. את מוטי אלמקייס כולם הכירו בגלל הראיון שנתן ל'עובדה', בפרק על טל קורקוס. אלמקייס היה שם זהיר, מאוד זהיר. איך שהוא התבטא, איך שהוא דיבר, על זה שהוא וזגורי נכנסים למקווה ליד העיר אומן, ואומר שהוא התוודה בפניו שהוא לא קשור לחיסולים האלה, אבל גורמים המעורבים בחקירה אומרים שהוא לא היה צריך להתראיין". 

לאחר מכן התייחס טגניה לאירוע והוסיף: "אם היו רוצים לחסל אותו, היו מחסלים אותו. אין ספק שזאת אזהרה. מי יודע - הם חושבים אולי הרגליים שלך ייכנסו לחוקרי הימ"ר? מצד שני, מוטי אלמקייס מוכר מאוד למשטרה, שהוא מסוכסך מאוד עם אנשים בבאר שבע". 

 

"בואו נעשה סדר על מה שקורה בבאר שבע - משפחת זגורי היא המשפחה הכי מסוכנת בבאר שבע, קורקוס היה יד ימינו, הוא בגד בזגורי, אז רצחו את אשתו דבורה, ואז רצחו אותו. אחותה של דבורה ז"ל נשואה לאלמקייס. היום ניסו לחסל אותו בעיתוי די מדהים, שבועיים אחרי שהוא התראיין. הוא היה בעד שניהם, הוא ניסה להיות מהאו"ם".
"יש שני כיווני חקירה. כיוון אחד - שייתכן מאוד שאנשיו של זגורי נותנים לו איתות, כי אם הוא התמסר בקלות למצלמה של אילנה דיין, לך תדע מה השלב הבא, אולי יילך לימ"ר מרכז. הכיוון השני, כאיש שמוכר למשטרה, הוא מסוכסך גם עם משפחות מקומיות. כרגע שני אנשים הכי רציניים בבאר שבע לא נמצאים. אחד חוסל - קורקוס, וזגורי נמצא בכלא. מישהו רוצה לרשת אותם, כי אין דבר כזה ואקום בעולם התחתון. ייתכן מאוד שמנסים לאותת לו".