בשורות טובות מרמב"ם: שיפור נוסף חל היום (ראשון) במצב הטייס שנפצע קשה אתמול בתקרית בה הופל מטוס F16 ושני טייסיו נפצעו. ד"ר ירון בר לביא, מנהל טיפול נמרץ ברמב"ם מוסר כי צוות המחלקה  גמל את הטייס מהנשמה. הוא בהכרה מלאה, מצבו מוגדר עתה בינוני והוא עדיין בטיפול נמרץ. 



טיל ה-SA 5 שפגע במטוס ה-F-16

מוקדם יותר הבוקר התייחס למצב הטייס גם  ד"ר מיקי הלברטל, סגן מנהל בית החולים רמב"ם. "לטייס שנפצע קשה יש סיכויים טובים להחלים", אמר.  "שניהם עברו לילה שקט", הוסיף ד"ר הלברטל ב"חדשות הבוקר" של ניב רסקין, "שניהם יציבים, והפצוע קל מצבו עדיין קל והיום יתקבלו החלטות האם לשחרר אותו ואני מעריך שכך יקרה. השני עדיין מאושפז בטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, והכוונה היא להתקדם לכיוון להעיר אותו". הוא הסביר כי "הפצוע קל בסופו של דבר סובל רק מחבטות מהצניחה והפצוע הקשה יש לו פציעה חודרת שחדרה לבית החזה והבטן".  

"ממה הם נפגעו? קשה לי מאוד להגיד, הפצוע עם הפציעה חודרת יוכל להגיד ברגע שהוא יתעורר", הוסיף סגן מנהל רמב"ם. "המשפחות שלהם נמצאות כאן מהרגע שהם הגיעו, והיו איתם ובפירוש הם ביחד".

לגבי סיכויי החלמה של הטייס שנפצע קשה הבהיר הלברטל: "יש לו סיכויים טובים להחלים, הפציעות הן לא כאלו שלא מאפשרות החלמה, יהיו שיקום וכאבים אבל אני מעריך שהוא ישוקם".