חקירת המשטרה העלתה כי אין ראיות מדעיות שקושרות את א"ק לזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל, כך דווח הערב (ראשון) ב"חדשות". "באשר לתא השירותים וסביבתו בו נמצאה גופתה של תאיר ז"ל, נבהיר כי לא מצויה בידי המכון לרפואה משפטית או בידי המז"פ דגימות דנ"א נקבי הניתנות להשוואה לא"ק", הבהירה הפרקליטות במסמך שהועבר לעורך דינה.

עוד הוסיפו במסמך כי "בבדיקות שנערכו לדגימות שנלקחו מאזורים מרוחקים מזירת הרצח לבין דגימת הדנ"א שנדגמה מא"ק לא נמצאה התאמה". המשטרה ביצעה את השלמת חקירת הרצח של תאיר ראדה, במסגרתה נבדק הקשר של א"ק למעשה לאחר שבן זוגה טען כי שהתוודתה בפניו כי היא זו שרצחה את הנערה.
"באשר לתא השירותים וסביבתו בו נמצאה גופתה של תאיר ז"ל, נבהיר כי לא מצויה בידי המכון לרפואה משפטית או בידי המז"פ דגימות דנ"א גרעיני, נקבי הניתנות להשוואה לא"ק", הבהירה הפרקליטות. עוד הוסיפו במסמך כי "בבדיקות שנערכו לדגימות שנלקחו מאזורים מרוחקים מזירת הרצח לבין דגימת הדנ"א שנדגמה מא"ק לא נמצאה התאמה".


א"ק. צילום מסך יוטיוב
א"ק. צילום מסך יוטיוב


המסמך פורסם לאחר שפרקליטה של א"ק פנה לפרקליטות וביקש שורת הבהרות בנושא, וזאת בתגובה להודעת פרקליטיו של רומן זדורוב, עורכי הדין ירום הלוי ומשה שרמן, על כך שיבקשו משפט חוזר לאור הטענות של בן זוגה של א"ק. לטענת פרקליטיו של זדורוב, המשטרה, והפרקליטות אחריה, לא נתנו משקל לעדותו של החבר. אלא שבמסמך ציינה הפרקליטות כאמור כי אין ראיות הקושרות את א"ק לזירת הרצח.
  
עו"ד דניאל חקלאי, המייצג את א"ק יחד עם עו"ד תומר שוורץ, אמר בתגובה למסמך כי הוא דורש ששמה של מרשתו ינוקה. "תוכנו של המכתב, לאור הפירוט הרב שנמצא במכתב, ולאור העמדה המובהקת של הפרקליטות ושל גורמי המשטרה המדעיים, אנחנו מבקשים ששמה של א"ק ינוקה לחלוטין", אמר. עו"ד חקלאי ציין במקביל שא"ק תמשיך לשתף פעולה עם הרשויוה במידה ותתבקש לכך. לדבריו, היא "חפה מכל פשע ותמשיך לענות לכל שאלה שהיא תידרש לענות עליה, מטעם משטרת ישראל, מטעם הפרקליטות או מטען כל גורם חוקי אחר".
כזכור, תאיר ראדה נרצחה ב-2006 בבית הספר התיכון "נופי גולן" שבו למדה בקצרין. גופתה של הנערה נמצאה בתוך תא שירותים. רומן זדורוב, פועל בניין שעבד באותה עת במקום, הורשע בביצוע הרצח ב-2010.