המקרים הנפוצים ביותר לגניבת טלפון סלולרי הם בדרך כלל ביקור בחוף הים והשארת החפצים האישיים ללא פיקוח או לשכוח את הטלפון במקום מסוים ולחזור בשביל לגלות שהוא לא שם. לאחרונה, נחשפה על ידי המשטרה כנופיה של גנבי טלפונים סלולריים אשר על פי החשד פעלו בקניונים באזור המרכז וסימנו לעצמם מטרה עיקרית - עגלות התינוק של אמהות אשר לרגע היו עסוקות בקניות.

בעקבות תלונות רבות על גניבת מכשירי סלולרי בקניונים במרכז הארץ, החלה חקירה סמויה וכן נאספו קלטות ממצלמות האבטחה בקרב מרכזי הקניות באזור המרכז ופ"ת בעיקר. התמונה שהתבררה לחוקרים הייתה מפתיעה גם בעיניהם - שלושת החשודים פעלו ביחד כאשר הם אורבים לאמהות העושות קניות, וברגע שהן לא מסתכלות לכיוון התיק שעל עגלת התינוק שלהן, שלפו החשודים את הטלפון הסלולרי מתוך התיק.
גניבת סלולריים בקניון

מחומר החקירה עלה כי בתום מסע הגניבות המיוחס להם, הגיעו החשודים לחנויות לממכר טלפונים סלולריים, שם מכרו את השלל הרב שהשיגו באותו היום.  
בעת החיפוש בבתיהם, נתפס רכוש רב החשוד כגנוב - ברובו הטלפונים הסלולריים שנגנבו מהקניונים. שלושת החשודים (24, 30, 47) הובאו להארכת מעצר, וכתב האישום נגדם כולל יותר מ-75 אישומים שונים.