שלום דומרני עשה כמעט הכל כדי שבנו בכורו, ניסים (נינה), לא יימשך אל עולם הפשע ולא ייגרר לתוכו. במשך כל שנותיו דאג דומרני האב, ראש אחד מארגוני הפשע הגדולים בדרום ומי שמצוי בשלוש בריתות, הן עם ארגונם של ניבי וחגי זגורי בבאר שבע, הן עם ארגונם של עמוס ואופיר לביא ברחובות והן עם ארגונה של משפחת מגידיש, להרחיק את בנו מדמויות עברייניות, הגם שאלו היו הדמויות שסבבו והקיפו אותו.



"נינה" בן ה-23, שגדל בבית מפנק תחת מעטפת של מצלמות אבטחה ושורה של מאבטחים, קיבל כחלק מחיי השגרה שלו את סימני עולם הפשע באותות, בקודים ובמופתים.



גורם המכיר את הנפשות הפועלות, הסביר: "אבא שלום ניסה לשמור עליו רחוק מהעניינים אבל הילד לא פראייר כמו שאומרים. כשאבא נכנס לכלא לעתים תכופות, הילד אמור למלא את מקומו. תחילה זה היה למלא את מקומו בבית, אחר כך לשאוב ממנו את התכונות המיוחדות. אבל לחקות את דומרני האבא זה כמעט בלתי אפשרי. הוא חד ומחושב, כריזמטי וערני לסביבה. הוא פועל מספר צעדים לפני שבן אדם חושב כי חי את הרחוב. 'נינה' גדל בסביבה ובאווירה שונה. הוא לובש מותגי יוקרה, חי חיי פאר, ומה שנותר לו להתעסק זה ללמוד דרכי התנהגות של האב ולהבין שכך שורדים בצל הסכנה".



כבר לפני כשנה נודע לראשונה כי בנו של ראש ארגון הפשע הנו יורש מיועד לאביו, אולם אז דובר על בחור שדומה לאביו במבנה הגוף ובחזות, אך כזה שיתקשה להיכנס לנעליו.



שלום דומרני. לא רצה שבנו ייכנס לעולם הפשע. צילום: פלאש 90
שלום דומרני. לא רצה שבנו ייכנס לעולם הפשע. צילום: פלאש 90



"נינה", אומרים גורמים במשטרה, "פועל במחשכים, אולם זהיר כביכול. עם זאת, התנועות של עבריינים הן חדות מידי והוא עוד לא למד את התחכום שאבא שלו שכח. על המרפסת בביתו יש מצלמות אבטחה שמזמינות את הבלשים לבחון כל פעם מה מתרחש מסביב, והפעילות סביבו התעצמה עד שהוחלט להפעיל סוכן סמוי שסגר עליו מכל הפינות, ומדובר במי שנמנה עם חייליו המקורבים ביותר".



ניסים דומרני עיטר את עצמו בקעקועים בזרועות ובעיקר בקעקוע גדול על הגב בדמות "DOMRANI", כמי שנושא על גבו את המשפחה בהיעדרו של אביו. לפני כשבועיים חגג ברית מילה לבנו בכורו באשקלון, וההמונים שהגיעו להיות שותפים בשמחתו העידו על כוחו המתעצם ועל הכבוד שעדיין רוכשים לאביו.



מסתבר כי במהלך השנתיים האחרונות "ניצל", כביכול, 'נינה' מחד את היותו מקובל בחברה, ומאידך את השם של אביו, והחל ללכד סביבו עשרות צעירים אלימים במיוחד שחיזקו את כוחו ומעמדו. "הוא לא יורש פורמלי של הארגון של אביו למרות שזה די לגיטימי. הוא מעין מינוי זמני באמצעות ארגון פנימי קטן שמנהל לאביו את האימפריה שהקים, כדי שזו לא תקרוס באחת לאחר שליחתו של דומרני האב לכלא לשש שנים וחצי", אומרים גורמים בכירים בגזרת לכיש.