טרמינל חדש בתחנת הרכבת העמוסה ביותר במדינה, תל אביב מרכז סבידור, נחנך הבוקר (חמישי) בטקס חגיגי. "הטרמינל הנוסף יסייע להגיע ולחזור מהר יותר ברכבת מכל הארץ", ציין שר התחבורה ישראל כ"ץ בטקס החנוכה. תחנת סבידור היא העמוסה ביותר בארץ ועוברים בה מדי יום כ-60 אלף נוסעים. כ"ץ ציין כי במהלך השנה הקרובה ייחנכו שש תחנות רכבת ויחל לפעול הקו המהיר לירושלים.
רכבת השרון בכביש 531 תביא להערכתו לשינוי משמעותי בתחבורה הציבורית. "אנחנו בעיצומה של מהפכה תחבורתית במדינת ישראל", אמר כ"ץ, והוסיף: "ברכבת ישראל נוסעים כשבעים מיליון נוסעים בשנה, ובקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, שיחל לפעול באוקטובר 2021, ייסעו גם כן 70 מיליון נוסעים בשנה". כ"ץ הוסיף שכחלק מההשקעה בתחבורה הציבורית גם מוניות השירות יוכנסו לרב קו על מנת לאפשר את ייעול השירות. 
מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון, אמר כי "הטרמינל בתחנת סבידור החדש הוא ברמת שירות אירופית ונבנה בסטנדרטים גבוהים מאוד. הנוסעים רוצים מעבר מהיר שקט ונקי והם מקבלים את זה בתחנה העמוסה ביותר של רכבת ישראל שמפעילה כיום 64 תחנות". מנהל התחנה, אבי שיפר, ציין כי "לאחרונה נפתחה גם כניסה חדשה בטרמינל הוותיק בתחנה, והטרמינל החדש יקצר משמעותית את זמני היציאה וההגעה של הנוסעים".


ישראל כ"ץ בטקס פתיחת המסוף החדש בתחנת סבידור. צילום: אבשלום ששוני
ישראל כ"ץ בטקס פתיחת המסוף החדש בתחנת סבידור. צילום: אבשלום ששוני

 
הטרמינל החדש, שהוקם בהשקעה של כ-30 מיליון שקל, יאפשר על פי ההערכות קיצור של כ-15 דקות בזמני ההגעה והיציאה של נוסעים העובדים במתחם בורסת היהלומים ברמת גן ומתגוררים בשכונות הצפוניות הסמוכות בתל אביב. זאת מכיוון שמעתה הם לא יצטרכו לבצע את העיקוף בהליכה כפי שנאלצו לעשות עד כה בטרמינל היחיד שהיה קיים. 
יו"ר ועד עובדי רכבת ישראל, גילה אדרעי, אמרה כי "זה לא היה קורה אם לא היה שר שלוחץ ומקדם את הפרויקט החשוב הזה. הרכבת מקרבת את הפריפריה למקומות העבודה במרכז הארץ וכולם מרוויחים. גם העובדים שזוכים לשכר הולם". בתחנת הרכבת בטרמינל החדש יהיו גם שירותים כמו מזנון, ושירות טכני לטלפונים סלולריים. ההערכות הן שהטרמינל החדש, הממוקם בגשר מודעי בסמיכות לבורסת היהלומים ברמת גן, יביא לגידול משמעותי במספר הנוסעים ברכבת מכיוון שמעתה הם יוכלו לקצר עוד כ-15 דקות בזמן ההגעה למקומות עבודתם בלב הבורסה ובשכונות הצפוניות בתל אביב שמן העבר השני.