נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, נפגש היום (חמישי) עם כריסטינה ובנה נ', עולה חדש מרומניה, תלמיד כיתה ז' בן 13.5 מנתניה, אשר סיפורו התפרסם לאחר שהוכה קשות על ידי עשרות תלמידים בבית ספרו. המקרה התרחש לפני כשבוע, ובעקבותיו הובהל הנער לאשפוז בבית החולים ממנו שוחרר לאחר ארבעה ימים.



הנשיא צפה בסיפור הקשה כפי שהתפרסם באמצעי התקשורת וביקש להזמין את הנער ואימו לביקור בבית הנשיא ולשיחה על מנת להעניק לו חיבוק של חיזוק והעצמה בטרם ישוב לכיתתו.



הנשיא שמע מנ' ואימו על מצבו היום ועל הדרך שעליו עוד לעבור בטרם ישוב לשגרת יומו ואמר לו: "אני בטוח שאתה תדע לחזור לבית הספר. עברת דברים לא פשוטים אבל אתה תחזור לבית ספר ותאמר לכולם באתי הנה, ועליתי למדינת ישראל ואני רוצה להיות אחד מהאזרחים הטובים, ולהתגייס לצבא ואני אהיה הכי טוב שאפשר להיות. אתם, שלא מכירים אותי כל כך טוב, יכולים לדבר איתי ועוד תכירו אותי".



הנשיא הדגיש בפני נ' עד כמה חשובה ההתמודדות האמיצה שלו עם המקרה וביקש: "אתה צריך להיות חזק, תמיד. אני מבטיח לך שיש לנו מדינה נהדרת, וגם הילדים, שהם לפעמים לא כל כך נחמדים אחד לשני בסופו של דבר, בן יום, הם יכולים להיות גם החברים הכי טובים". הנשיא הוסיף כי מעורבות הורי התלמידים במאבק בבריונות קריטית על מנת להוקיע אותה ולוודא כי מקרים מעין זה לא יישנו.



הנשיא ריבלין ונ' בסלפי למזכרת. צילום: חיים צח, לע"מ
הנשיא ריבלין ונ' בסלפי למזכרת. צילום: חיים צח, לע"מ



אמו של הנער, כריסטינה, הודתה לנשיא וסיפרה כי בנה חזק ומתגבר וגם שיתפה את הנשיא בימים הלא פשוטים שעברו עליהם. היא הוסיפה כי הם אינם שומרים טינה וכי הם בישראל מפני שבנה רוצה וחולם להיות חייל. "חייל בקומנדו", הדגיש נ' בפני הנשיא. בשיחתם סיפר הנער לנשיא כי המורה שלו מקסימה ומלווה אותו ללא הרף, "היא כמו אמא", אמר.



השניים עשו סדרת "סלפי" משותפת, ונ' זכה לחיבוק מחזק מהנשיא שהפציר בו לעדכן אותו בכל בעיה שתתעורר בהמשך. "אני סומך עלייך שתתחזק ותתגבר", אמר הנשיא בטרם נפרדו.